wie helpt met online inchecken bij easyjet

ik vlieg aanstaande week met easyjet en ik weet dat je daar online in moet checken. Als ik erop klik krijg ik een venster waar ik mijn achternaam en boekingreferentie moet invullen. Dat doe ik, en dan word ik doorgelinkt ik bij mij boekingen? Ik heb mijn instapkaarten trouwens wel al gekregen en geprint, maar krijg verder geen bevestiging dat ik online ben ingecheckt? Krijg alleen dus een venster met mijn boekingen :. Doe ik wat fout of moet er nog wat anders gebeuren?

Je instapkaart is het bewijs dat je bent ingecheckt! Die krijg je namelijk pas bij de incheck(balie) eerder kun je die niet krijgen, naar mijn weten.

maar die instapkaart heb ik dus al?

Dan ben je waarschijnlijk al ingechecked. Wanneer heb je de instapkaarten gekregen? En staat er een gate, vluchttijd en stoelnummer op?

^ ik kreeg ze ongeveeer een maand voor de vlucht. ja alles staat erop; gate vluchtnummer stoelnummer etc

Als hetgeen wat je hebt uitgeprint er zo uitziet, heb je het goed gedaan en ben je online ingecheckt.

^ Ja klopt het ziet er precies zo uit! Maar ik heb nu geen enkele bevestiging ofzo gehad, hoe weet ik of het goed is gegaan en dat ik nu bij hun ben ingecheckt. :face_with_raised_eyebrow:

ik vlieg alleen dus ben bang dat er iets mis gaat met het inchecken etc…

wij gingen op ook vakantie met Easyjet we hadden precies het zelfde probleem maar het was gewoon goed gegaan met inschenken

Hmm, dan zou ik even de klantenservice bellen. Zij zouden dat moeten kunnen nakijken voor je!

Hoe is het gegaan bij jullie dan? De instapkaarten geprint en toen?

als je die instapkaarten heb uitgeprint dan ben je al ingecheckt, dat snapten wij eerst ook niet.