wie heeft weleens besteld van sigma? (makeup shit)

zoja ik heb 2 vragen:OxD
welke shipping methode moet je gebruiken? en hoelang is de levertijd?
is Paypal nou creditcard of wat houd het in?
ik kom er echt niet uit…
en sorry als ik nogal chaggerijnig klink…

Vanwaar besteld ?

ik wil iets bij Sigmabeauty bestellen:P maar als hier iemand is of meerdere personen die daar wat hebben besteld die kunnen op deze vragen andwoorden:$

Wat wil je bestellen? Want als je kwasten wil kan je die ook bij enchantra.eu bestellen, dat is gewoon een nederlandse website. Ik heb van sigma de big powder brush wat trouwens geen aanrader is, de kwast blijft maar verf verliezen als ik hem was waardoor hij nu steeds iets minder zwart wordt.

Paypal is geen creditcard, hiervoor moet je een paypalaccount aanmaken. Deze linkt je emailadres aan je bankrekening, en zo kan je dan betalen. Klik hier voor een handleiding die misslipgloss erover geschreven heeft .

Je foto kijkt ook heel chagerijnig.
Cheer up, het is kerst! :grinning:

haha idd.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ooooh dankjewel voor je reactie:D
ik zou wel ff kijken=)
uh ja nou ik moet toch 1 foto kiezen… niet alles hoeft blij te zijn…
btw, ik was gister nogal chaggie, omdat ik met kerst namelijk door een jongen in de steek ben gelaten
en me andere ex die heeft me met oud en nieuw ook zo’n beetje laten zitten… daarom vind ik het dus ff niks aan:P khb het nogal slecht getroffen op de leuke dagen…

uh ja, die set die ik wil hebben kost 79 dollar… dat is dus 60± euro…
en op die site is die ineens 100 euro. kan nooit=O?

Oh dat kan wel, doordat het vanuit het buitenland moet komen kunnen zulke belachelijke prijsverschillen ontstaan… Maar lukt het met het betalen dan nu bij sigmabeauty?
Misschien handig om deze review te lezen, is over dezelfde brush kit die jij wil bestellen

maaar die andere is mischieen ongeveer 60 euro maar let wel op dat deze uit het buitenland komt en dus nog meer kosten krijgt waardoor je ongeveer op hetzelfde bedrag komt

Ik dacht juist dat veel mensen deze kwasten heel goed vonden.