Wie heeft shoptips voor een dagje Newcastle?

Ik ga eind april met een vriendin naar New Castle met DFDS Seaways, zo’n minicruise. Heeft iemand leuke shoptips?
Ik heb al op internet gelezen dat er 2 Primarks zijn en een ‘onepoundshop’ is. Maar zijn er verder nog winkeltjes ? En mensen die misschien ervaring hebben met DFDS Seaways?

Alvast bedankt! xo’

Ik heb geen ervaring met newcastle maar wel met de boot en het is echt geweldig. Wij gingen snachts dus iedereen probeerde een plekje te vinden om te slapen… je ziet zelfs mensen op de grond liggen :'D Je hebt er wat plekjes om te eten en drank te kopen maar ook winkeltjes met souvenirtjes enzo! Het is er wel erg duur dus ik raad het niet aan om daar te kopen maar je kan je zo wel even vermaken.

Veel plezier iniedergeval!

Ik ben ook een x met DFDS naar Newcastle geweest. Shoppen is echt heaven. Je hebt daar het grootste overdekte winkelcentrum van europa. Daar ligt ook de primark.

Dankjewel! Haha, je zou daar maar op de grond moeten liggen! Gelukkig hebben wij een slaaphut dus heb ik daar geen probleem mee! Moet ik me bij die winkeltjes een soort schipholachtig iets denken?

-

Ja zoiets! Maar dan geen bekende winkeltjes ofzo gewoon alleen van die souvenierswinkels en een soort van gall en gall zegmaar haha het is wel leuk om rond te kijken! Ja op de grond ligt tapijt dus daar kon het wel… wij gingen naar vanaf calais naar dover dat was zo’n 2 uur dus we kregen geen hutje ofzo! :hammer:

Oh dat heb ik ook gedaan! Echt geweldig! Je hebt veel lange straten met winkels en een groot winkelcentrum ja. Je moet van te voren dat inderdaad even goed kijken, ik weet t niet zo goed meer, hoe het heet bedoel ik haha. Veel plezier in ieder geval (: