Wie heeft PayPal en koopt op Ebay?

Ik zie steeds zulke leuke dingen voorbij komen die ‘gewonnen’ zijn via Ebay en nu wil ik ook.
Maar ik heb nog geen PayPal, zou iemand me daarbij willen helpen?

(Er was ooit eens een topic ‘PayPal voor dummies’ maar die is helaas verwijderd!)

Wie is er zo lief om mij even te helpen? :flushed:

Ik koop al langer als 2 jaar op eBay via PayPal :slightly_smiling_face:

Mijn ouders willen dat niet :frowning_face:

nou ik doe het altijd met creditcard, ik weet niet of dat via paypal gaat?

Ik heb geen CC. maar PayPal moet ook gewoon via je pinpas kunnen als het goed is?

Ik zit nu op PayPal.nl en ga een PayPal rekening maken.
Moet ik dan een ‘privé-rekening’ of een ‘premier-rekening’ doen?
Ik verkoop namelijk ook via MP. en wil kopen via Ebay.
Heb geen webshop oid.

PayPal kan je gewoon aan je bankrekening / jongerenrekening noem het maar op koppelen. Gewoon de instructies op www.paypal.nl volgen!

Oke, ik heb een PayPal rekening.

Maar ik heb bij voornaam N. (hele voornaam) ingevuld, maar op mijn bankafschrift staat altijd Z. X. i[/i]
had ik dat dan niet in moeten vullen of maakt dat niet uit?

Paypal is aan mijn gewone bankrekening gekoppeld. Je hoeft alleen maar wat gegevens in te vullen en dan wordt er gewoon geld van je rekening afgeschreven wanneer je iets koopt.
Dit klinkt best onbetrouwbaar, maar Paypal is juist heel erg veilig en betrouwbaar.

Moet je je PayPal rekening trouwens ook steeds zelf opwaarderen? Net zoals je OV-chipkaart zeg maar?

Nee, je kán er geld opzetten maar dit doe ik nooit.

nu dat we toch over ebay bezig zijn, ik wil me registreren maar er is altijd een ‘‘technisch probleem’’ bij mijn gsm nummer en telefoonnummer. Ik weet wel 1200 % zeker dat ie juist is er komt altijd dit Er zijn technische problemen opgetreden waardoor we deze procedure nu niet kunnen voltooien. HELP:(

Thanks for the answers :relieved:

Ik heb niet eens een gelding GSM + Telefoon nummer ingevoerd, of mijn echte geboortedatum lol (’:

Het is gelukt, heb inmiddels mijn PayPal gekoppeld aan Ebay, maar ik heb nog 1 vraagje. Je kunt je aanmelden voor de optie; ‘Automatische PayPal-betalingen. Dit is de eenvoudigste manier om je verkoopkosten te betalen’.

Wat houd dat in? Dat de dingen die ik van Ebay ‘win’ automatisch worden afgeschreven via PayPal of is het iets waar ik me absoluut niet voor moet aanmelden?

Oja, ik heb net mijn eerste bod uitgebracht op een hele leuke ketting.
Ben benieuwd of ik hem ‘win’ en hoe dat dan gaat met betalen etc.

Maar ze sturen je toch een bevestigings code die gsm nummer

Ik heb geen bevestiginscode gehad hoor? Heb dan wel mijn eigen nr. ingevuld maar ze doen er verder niets mee!

tss leugenaaars :stuck_out_tongue:

Wil iemand mij uitleggen hoe je geld vanuit paypal terug zet op je normale rekening? Ik heb namelijk nog 10 euro erop staan maar aangezien ik het bijna nooit gebruik wil ik het graag op mijn gewone bankrekening terug zetten. Alvast bedankt!

Kak, laatmaar. Ik moet minstens ¤10 opnemen en ik kom aan ¤9,08 -__-