wie heeft nog meer fette ideeen?? +foto's plaatsen!

hoi! :wave:

ik pimp al heel lang en ik ben over 4 nachtjes jarig
dan word ik 11! :partying_face:
ik pimp alles wat je maar kan pimpen vogelhuisjes, memoborden maken, sieraden, kleding, vaasjes en zo pimp ik nog veel meer! :ok_woman:

maar ik dacht wat pimpen jullie dan??? misschien zitten er wel nieuwe ideeen voor mij bij en kan ik die weer maken… :grinning_face_with_smiling_eyes:

(ik wil misschien ook beginnen met een shop gewoon dingen bij mij kunnen bestellen en dat ik ze dan pimp)

p.s sorry voor bij ideeen geen punten op de 3e e lukt niet hij weigerd ;O :cold_sweat:

Er zijn verschillende dingen die je kan pimpen.
Je kan schoen pimpen, stoelen pimpen, fotolijstjes pimpen, hondjes pimpen…
Die gepimpte spullen kun je dan in een gepimpte goodybag aan je gepimpte gasten geven op je verjaardag.
Shirts zijn trouwens ook leuk om te pimpen. Of je pimpt de gepimpte spulletjes opnieuw om ze extra pimp te geven.

edit: oh wacht, ik zie nu dat je kleding pimpt. Laat maar x]

Ik ben momenteen kei hard met luciferdoosjes-pimpen bezig :grinning_face_with_smiling_eyes:
Waarom zet jij ook geen foto’s hier? Dan kunnen wij misschien ook nog inspiratie halen uit jouw ideeën? :slightly_smiling_face:

haha! Geeft niet! XD
Bedankt voor de tipzz! :stuck_out_tongue: maar de meeste dingen deed ik al:P volgens mij alles
ach ja iedergeval bedankt hoor :wink:

haha maar ik heb nog nooit iets gefotografeerd van wat ik ga pimpt heb :stuck_out_tongue::P:P:P:P
maar moet je dat op de computer zetten kan je dat ook met mobiel of zo doen? :stuck_out_tongue: anders moet ik het fototoestel weer van me moeder pakken:P

bij de ikea heb je voor je muur stickers, met bloemen enzo. het kan leuk zijn (=

ja dat kan ook leuk alleen meer iets voor gewoon ff op je muur plakken zeg maar! :stuck_out_tongue:

en ik bedoel echt met lindjes strikjes en al die frutsels

Als je bluetooth heb op je laptop/pc kun je ze wel met je mobiel daar naar toe sturen (:

Je eigen agenda? Haha

Met mobiel wordt heel onduidelijk :wink:

Oh, en alvast gefeliciteerd hahah!

dankje voor de tips met het foto’s maken!

haha bedankt toilet

Nee hoor, als je een goede mobiel hebt is het duidelijk.

oke!
ik zie wel!
er komt eens een dag dat ik foto’s maak

Haha ik denk dat jij van het woord pimpen houdt of niet? x]
wat dacht je van je schriften voor op school pimpen? (haha)

fette ideeën heb ik niet,
misschien vette…

http://lamazone.files.wordpress.com/2008/01/funny-pictures-pimp-alpakah.jpg

Neenee,
Ik vind het leuk dat je alles wilt oppimpen, haha! Ben benieuwd hoe je dat doet. Alvast gefeliciteerd trouwens

haha die is goed!

haha zo letterlijk bedoel ik het ook niet :stuck_out_tongue:
en bedankt! voor de felicitatie!

http://www.gentsmilieufront.be/beelden/algemeen/gek_van_fietsen.jpg

haha lachen

Pimpen is een achterlijk woord.

haa je bedoeld dus niet?! :grinning: