Wie heeft ideeën voor een Regenlaarsontwerp?

hoihoi,
voor school moeten we een regenlaars designen:P. dus gewoon er een printje op tekenen of een plaatje etc etc, je mag er vanalles aan doen : jouw ideale regenaars. en het is een wedstrijd.
we moeten beginnen op papier, dus we hebben allemaal een plaatje van een regenlaars die wit is. alleen nu heb ik eigenlijk maar weinig inspiratie. wat ik als ideeën heb:
-wereldkaart erop tekenen.
-met bloemetjes
-een soort tekening dat lijkt op die van een tapijt.

hebben jullie geen ideetjes?want ik zie hier zulke creatievelingen soms :stuck_out_tongue:.
dankje!

vol krabbelen met bic

^dan krijg ik zeker een onvoldoendeXD.

Zoek op Weheartit

Maar het moet toch je eigen idee zijn, neem ik aan? Anders is het toch oneerlijk voor de mensen die wel zelf op een idee zijn gekomen.

Zoek een liedje op (Engels of Nederlands) die te maken heeft met regen.
Zet een fragment van dat lied op je regenlaars in een mooi lettertype en
verzin daar omheen nog een mooi ontwerp…

Vind het wel een leuke opdracht trouwens… :stuck_out_tongue:

zet er regenlaarsjes op in het klein, verschillende kleuren. Of allemaal voetjes en voeten in regenlaarsjes…

Schrijf er heel groot op: WATERPROOF.

iemand nog wat?

pak een bepaalde print die je heel leuk vind en doe dat all over de laars
simpel maar effectief

In het boekje “Custom Kicks” staan hele leuke ideeën! Vooral voor sneakers, maar ook een paar voor regenlaarzen.
Of dit is ook grappig: http://www.babble.com/CS/…nny_sneaker_rainboots.jpg
Ooooooof teken er snoepjes en cupcakes op. Of iets anders leuks. Of paraplu’s met een gezichtje. Of regendruppels in heel veel kleuren en maten.

Teken aan de onderkant druppeltjes alsof je in een plas stampt.

Maak er tuinkabouters van

Teken er vallende mannetjes (of silhouetten ervan) op die uit de ‘lucht’ vallen. It’s raining men! XD

^ die van foucher is echt leuk.

Ik dacht dus, die witte vogeltjes (zwaluwtjes), miu miu heette dat toch? Of iets zoals dat.

Teken er een grote pump op (zodat het ‘lijkt’ alsof het een pump is met een voet erin)(ver weg van ‘lijken’ nog, maar ach)

Of maak er een bootje van met een mast.