Wie heeft ervaring met uit china bestellen?

Hooi,

Ik wil dus graag uit china bestellen en dan via internet verkopen, alleen wil ik dus goed geïnformeerd zijn voor ik het ga doen ik heb al een site maar meer site’s om te bestellen zijn welkom.

Mijn vraag is over de douane kosten wie heeft ervaring en hoeveel kosten je aan de douane uit bent? Want ik wil dan een order doen van $100/$300 dollar de verzendkosten zijn $60 dus opzich niet duur alleen nu wil ik graag weten hoeveel het me aan de douane gaat kosten de invoerkosten enz :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Ik zou het niet weten dus kan ik je niet helpen. . .

Ik heb er geen ervaring mee, dus upje voor jou ;]

Ben wel in China geweest dit jaar, maar geen ervaring met kleding bestellen. Upje voor jou, ben wel benieuwd eigenlijk :slightly_smiling_face:

Thankssssssss voor de uppss

Uhm Google al gebruikt? Waarschijnlijk niet want het is supermakkelijk te vinden: http://www.douane.nl/part…/internetaankopen-01.html

Oh en een tipje, als je kleding gaat verkopen tenminste, er zijn hele goedkope sites maar die kleding is dan kwalitatief ook superslecht, het ziet er niet uit zoals op de plaatjes en het lijkt gewoon nergens naar. Dit is niet bij alle sites zo, maar bij heel veel wel. Het is beter om dan eerst maar weinig in te kopen en even de kwaliteit te beoordelen, stel dat je het goed vindt en het verkoopt goed kun je daarna meer inkopen. Dat is handiger dan dat je meteen heel veel dingen koopt die er niet uitzien en dat het vervolgens helemaal niet wil verkopen.

Ik heb ooit iets uit hongkong besteld, maar ik hoefte geen invoerrechten te betalen.

ja dat is waar maar ik heb een site dat is van de bekende merken in china dus dat moet wel kwaliteit zijn

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien heb je al wat aan die link van Sooooph. Beschouw dit maar als een upje.