Wie heeft er windows 7?

Hallo,

Ik vroeg me af of er mensen zijn die Windows 7 hebben?
Vast wel het is al een tijdje uit en bijna alle nieuwe computers hebben het.

maar ik ga binnenkort een laptop kopen met natuurlijk Windows 7 maar ik vroeg me af wat er nieuw aan is en wat voor programma’s erop staan die nieuw zijn…

heb bv gehoord dat er een foto bewerk programma op zit enzo en dat lijkt me wel erg leuk maar ik kan er niet echt iets over vinden op internet beetje jammer…!

hoop dat jullie wat informatie kunnen geven…

ik heb 7, maar heb nog geen photoshopprogramma gezien :stuck_out_tongue: ?

oke vreemd hoorde het van iemand maar weet niet meer wie hahaha beetje stom…:open_mouth:

is windows 7 beter als vista?want vista vond ik niets…!

ik heb ook windows 7, ook nog het fotobewerk programma niet gezien.
Ik had hier voor vista (ROT SYSTEEM) maar nu dus windows 7 en dat bevalt mij veel beter, maar XP werkt bij mij het beste.

ja het lijkt best veel op vista

Ik heb ook windows 7 ^^

ja ik heb ook windows 7, maar ik heb idd nog geen fotobewerkprogramma gezien :stuck_out_tongue:

haha denk dat ik het dan verkeerd heb gehoord wel jammer…!:stuck_out_tongue:
nou hoop dat het stukke beter is als vista dat was echt slecht…!

ik heb geen problemen met vista hoor. ;p

windows vista is heel zwaar voor je pc en windows 7 is een soort mix van vista en windows xp en met vista is je computer dus langzamer dan met windows 7. Ik heb nog niet echt gekeken naar de mogelijkheden want heb hem pas sinds gister :stuck_out_tongue:

ik heb windows 7,
op zich verandert er niet veel (als je hiervoor vista hebt gehad)
maar de indeling is de enige grote verandering volgens mij…
zoals ik het ervaar.
ik vind het wel mooi nu want nu kun je vensters verschuiven etc. :grin:

oke nee heb geen vista heb nu een soort illegale Xp ofzo…
want vista dat vond ik kut en ik kon geen verbinding maken met internet heeel vaag:s

maar ga nu een nieuwe kopen met windows 7 een packard bell dus dan zitten er nog extra progamma’s op zoals photoshop 6 en adobe reader 7 volledige versies dus dat is wel lekker…:slightly_smiling_face:

hoop dat het wat is!:slight_smile:

Mn mama heeft W7.

Ik heb nu een computer met windows XP en ik ben van plan om er windows 7 op te zetten. Weet hier iemand of windows 7 zwaarder is dan XP? Anders ben ik bang dat m’n computer in elkaar stort.

het is een soort middenweg van windows xp en windows vista

Oke, dankje. Dan misschien maar niet doen.

ik vind windows 7 heel fijn :slightly_smiling_face: heb gewoon Picasa 3 gedownload… heel fijn, makkelijk & gratis :slightly_smiling_face: standaard zit er geen programma op