Wie heeft er wel eens Gosupermodel gespeeld

en wie speelt het nog steeds -hihi

Ik speel het niet meer maar ik weet nog dat ik het speelde en er heel ver in was gekomen met allemaal dure kleding (weet niet meer hoe het heet) en ik was helemaal blij.

Als je het ooit heb gespeeld wat vond je er leuk aan en wat niet?

Ik niet.

Hahaha yepp

Haha, ik heb het ooit een week gespeeld, toen ging ik op vakantie en daarna heb ik het nooit meer gespeeld haha.

Jup, ik speelde in de tijd dat er nog maar weinig rangen waren. Ik weet ook nog dat ik dat suikerspinnen kapsel had. Mooie tijden.

Ik heb super lang op dat forum gezeten

Ooit op een blauwe maandag

Ja, heb ik op gezeten, toen het nog helemaal anders was dan nu.
Toen mijn vriendinnen daar stopte ben ik zelf ook gestopt.

Jaa, super lang haha, zo’n 3 jaar
En ik had allemaal ds broeken, en dat soort dingen!
Ik heette witmodel, noob naam, maar wie kent me nog?

Ik heb het heel kort gespeeld.

Vroeger ja
In een ver verleden

Volgens mij heb ik dat een paar dagen maar gespeeld. Was vooral verslaafd aan Stardoll, zo erg dat ik altijd die codes kocht via men gsm om superstar te kunnen zijn haha. Wou me net nog eens proberen aan te melden omdat ik er aan moest denken door dit topic, maar geen idee wat mijn inloggegevens zijn haha

Nou ik was er deze zomer nog eens opgegaan en het is helemaal veranderd super stom…

Nou ja ik, maar niet zo heel lang en ik was ‘klein’.

Ah ik was er zo verslaafd aan en ik had zoveel geld en kleding en ahbdsudjwsdjswsa toen werd ik gehackt door mijn ‘’’’’’’’’’’‘beste vriendin’’’’’’’’’

Ik heb het gespeeld maar vond het helemaal niet leuk xd speelde liever Runescape.