Wie heeft er hier een kleiner vriendje?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar daar stonden meer meningen van mensen in (:
Ik heb zelf een crush die kleiner is dan mij (nouja, hooguit 3 centimeter denk ik hihi) maar dat vind ik helemaal niet raar, ik ben gewend met mijn 1.76 wel wat langer te zijn dan de meeste, en ik ben heel erg blij met mijn lengte =) Dus het maakt mij eigenlijk niet veel uit, een klein beetje misschien, maar door zn lengte vind ik hem niet minder leuk :grinning:

Ik ben gewoon benieuwd wie er hier een kleiner vriendje heeft, en hoe het bevalt, hoe de reacties zijn van iedereen enzo.

xxx

uh nou ik had een kleiner vriendje… maar dat vond iedereen op zich best raar… maar ik vond hem gwn leuk en mij maakte het nix uit.

Dat heb ik gehad … en eigenlijk vond ik dat vreselijk :‘D ook omdat die echt 2 koppen kleiner was. Ik ben 1.68 :’)
Me vriend is nu maar 4 cm groter maargoed.

Op dit moment geen vriend, nog geen kleiner vriendje gehad! Denk ook niet dat dat gaat gebeuren, ik val eigenlijk altijd wel op (erg) lange jongens hehe :slightly_smiling_face:

Ik :grin:
Hij is 3 cm kleiner ofzo. Als ik hakken aan heb is t best leuk eigenlijk >:grinning:.

Ik heb nog nooit een kleiner vriendje gehad, dat is voor mij ook echt n afknapper. Een jongen moet echt boven de 1.80 m zijn hoor… anders dan heb ik het idee dat ik hem moet beschermen tegen de monsters in het donker:P terwijl het andersom moet zijn naturlijk.

Jezus, dat vind ik wel erg oppervlakkig :’’). Je kiest niet hoelang je wordt, en daarbij, is lengte zo belangrijk? Mijn vriendje is 3 keer sterker dan ik ben, dus ik hoef hem niet te “beschermen” ofzo…

Bij mij is het zowat onmogelijk om een kleiner vriendje te hebben. Ik ben zelf 1.60 en de meeste jongens die ik ken zijn langer dan dat.

ik ben ruim 1.85 en hij is even groot als ie op een traptrede staat… dus ja, ik ben groter. Op school is het gwn bekend en ja, het is vervelend maar niemand vind het raar. Vooral voor onszelf is het minder prettig.
Meet vragen ofzo mag je altijd noten:)

een vriendin heeft een ietsjes kleiner vriendje, die vind het alleen irritant dat het niet staat als ze hakken aan heeft

ik heb geen vriend,
maar als mijn vriend kleiner zou zijn dan ik,
zou ik dat erg zielig vinden haha, ik ben 157…?
en daarbij, ik hou van lange jongens, dus het zal mij niet snel overkomen

Ik ben 1.78 en mijn vriend is 1.71…
In het begin was het even wennen, maar nu vind ik het niet vervelend meer :wink:
Alleen dat ik geen hakken aan kan, want dat ziet er echt niet uit als ik naast m loop xD

nog nooit. Ben 1.66 dus ben niet heel lang ofs dus allemaal langer. :slight_smile:

Mijn vriend is toevallig wel langer dan ik, maar met hakken ben ik op gelijke hoogte. Wat betekent dat ik met hakken langer ben dan als zijn vrienden. Maar dat boeit me niet zo, beetje raar om te eisen dat een jongen langer moet zijn dan de meid - dan blijven weinig jongens over gezien NL weer het ‘langste’ land ter wereld is xD

Mijn vriendje is zo klein dat ie niet te zien is T.T
Forever alone.
Sorry flauwe reactie :’)

Nee ik net niet dat er snel een jongen kleiner is dan ik. Meeste jongens zijn toch wel wat langer als 1.65 : p

Nah.
Voor jongens is het een beetje vervelend als ze kleiner zijn dan ik…
Die zijn er ook niet zoveel (164)

nou, ik ben alleen groter als ik hakken aanheb (; maar dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk!

Je haalt me de woorden uit de mond :’)

Ik zou zelf sowieso niet op jongens vallen die kleiner dan mij zijn, dat doe ik gewoon nooit eigenlijk, onbewust. Gewoon omdat ik me dan zo’n reus voel. Maar het is best lastig om een langere jongen te vinden dan mij want ik ben 1.86.