Wie heeft er hier een iPhone?

Naja, ik heb een iPhone 3, maar wanneer ik naar internet ga (ik heb wifi wel aan) dan is het heel sloom, en ik kan meestal alleen op google en dan werkt het niet meer… En als ik dan wacht, komt er na een tijdje zo’n balkje met dat het niet werkt ofzo of ik word naar een pagina gestuurd voor opwaarderen…

help? :frowning_face:

Ik had ook de 3G en die is ook gewoon héél sloom :’) Maar ik denk dat, dat hij de pagina helemaal niet laadt, eerder aan je internetverbinding thuis ligt, dan aan je iPhone… Doet je 3G het wel, of ook niet?

Ik heb een IPhone 4, en af en toe gaat bij mij internet ook heel sloom. Het lijkt net of ie sommige dingen niet pakt.

Inderdaad, is echt een wereld van verschil tussen iphone 3 en 4… Heb je je internet instellingen wel goed staan?

Ik heb iPhone 3G en 4S, en 3G is gewoon heel sloom (ookal kan het er ook aan liggen dat 'ie al een tijd in gebruik is)

3G staat wel aan…

Maar je word doorgestuurd naar een pagina om je tegoed op te laden? Heb je prepaid dan?

Mijn moeder heeft ook de iPhone 3. Ze heeft een abonnement waardoor ze onbeperkt kan internetten. Maar haar WiFi doet het niet, dat wil zeggen als ze haar abonnement niet had, dan heeft ze dus ook geen internet.
Dat komt omdat haar iPhone een keer gerepareerd is en daarbij de WiFi ‘kapot’ is gegaan.

• Heb je een prepaid-internet abbonement? Zo ja, dan is waarschijnlijk je tegoed op.
  • Zo niet, bij welke provider zit je? Ik heb namelijk Simpel en dat heeft ook héél wat gedoe gekost om mijn internet te installeren.
  • Als je je Wi-Fi uit zet en alleen 3G aan, doet hij het dan nog steeds niet?
  • Internet instellingen terug zetten en opnieuw proberen?

Ik heb de iPhone 4. Zelf heb ik geen problemen met het internet, het is gewoon snel. Mijn vriendin heeft de iPhone 3 en bij haar is het internet ook heel sloom, dus misschien dat het ligt aan het feit dat het toch een iets verouderde telefoon is…?

ik heb iphone 4, mijn internet doet soms echt heel sloom, maar meestal gewoon normaal en best wel heel erg snel!

Dit:D

Mijn mobiel internet doet het erg snel, en Wi-Fi over het algemeen ook.
Wij hebben thuis ook zo’n 5Ghz Wi-Fi verbinding, dat is dan extra snel of zo, maar je iPhone vangt dit signaal niet/niet altijd op geloof ik. Dan gaat hij automatisch over op het mobiele netwerk. Misschien komt 't daardoor?

Zet je 3G uit, en je wifi alleen aan. Probeer je wifi te herstellen.

Ik heb een iPhone 4 en ik moet zeggen dat ik nergens last van heb. Maar hoogstwaarschijnlijk ligt je internetsnelheid aan je provider en niet aan je iPhone, tenzij je iets bij je instellingen op een of andere manier niet goed hebt staan. Ook kan 't zo zijn dat je 'm in de zogehete death grip vast hebt. Hierover moet je maar even googlen…

Ik heb een iPhone 4 en ik moet zeggen dat ik nergens last van heb. Maar hoogstwaarschijnlijk ligt je internetsnelheid aan je provider en niet aan je iPhone, tenzij je iets bij je instellingen op een of andere manier niet goed hebt staan. Ook kan 't zo zijn dat je 'm in de zogehete death grip vast hebt. Hierover moet je maar even googlen…

ik heb iphone 4s en hij is super goed;)

ik heb nog een iphone 3gs maar opzich ook wel fijn