Wie heeft er GoSupermodel

:smiling_face_with_three_hearts:

Ik, maar zit er bijna niet meer opXD

[b] Miss Shopaholic.

Hier hahaha[/b]

haha, ik maar ik zit er niet meer op! :grinning:

okedan

Euh, dat speelde ik geloof ik… Toen ik 10/11 was ofzo, maar nu niet meer. Vond het niet zo leuk meer, en heb begrepen dat je dan inmiddels bent verwijderd als je het een lange tijd niet meer hebt gespeeld?
x

Hihi, yesh. Heet daar Maranoia

Lol, heb wel is met jou gemailt HAHAHA

Ik had het, maar die mensen die erop zitten zijn echt vreselijk. Ben daarom gestopt.

Lol ik vindt het daar leuk, en vindt de mensen hier echt vreselijk -PIEP- ik was hier heel ff om te kijke of ik wat kon winnen, maar verder ook niks XD

Ik speelde het vroeger maar vond het saai worden. Almaar diezelfde spelletjes en je moet zo lang wachten voordat je uiteindelijk wat kan kopen.

a

jup ik speelde het tot mijn 12/13e! toen overgestapt op girlscene :grinning_face_with_smiling_eyes:
maargoed ik zit er af en toe nog wel op… als ik me echt hopeloos verveel xD of als anderen spullen van me wilt…

doe het welleens :wink:
Ik heet Lisahead.

ik deed het heel lang.
maar nu niet meer xd.

Ja gedaan, pure vriendjes politiek, je kreeg alleen aandacht als je Super model ofzo was en MOD. Oja en als je populair en arrogant deed tegen nieuwkomers, bah. Ben blij dat ik er vanaf ben.

Hahaha dat speelde ik vroeger altyd, maar nu niet meer… Heb m’n account weggegeven aan een ‘‘beste vriendin’’ van gosupermodel :stuck_out_tongue:

sweety-safae :stuck_out_tongue:

heb ik niet meer