wie heeft er gelijk ?

ik whapte net met mn ex, en toen kregen we ruzie, maar ik vind dat ik gelijk heb, maar wat vinden jullie hiervan? het ging zo :

hij: ezra doet stoer
ik: jij deed eerst stoer met je nerd
hij: das niet stoer het is gwn nerd om dat tijdens het ek op fb te zetten, en dan zegt ze dat ze conditie heeft… faalhaaas
ik: hou gwn je bek
reageer er dan ook niet op
dat is pas nerd
hij: ga je stoer doen?
jankkind

ik: jezus wat is er met jou gebeurd
je doet zo raar ineens, egt lelijk, en ik heb hier geen zin in, doei daan
hij: irritant kindje, loop maar van je problemen weg, dan kom je er wel
ik: wtf…
hoezo is dit een probleem, dat maak jij ervan, het slaat nergens op
hij: jij was t probleem
ik: nou srry dat ik een probleem voor je ben -.-
hij: jammer dan
ik: ik snap egt niet dat je er zo dom over doet dat ezra en ik gingen hardlopen tijdens die wedstrijd, die tog al kansloos was, lekker rustig buiten, en als je daar niet tegen kan moet je er iet op in gaan, net of het verboden is geen voetbal te kijken
hij: ik zei nerd, ga er geen focking verhaal omheen verzinnen
ik: doe ik niet
hij: wat jij wil
ik: nou ik wil dat je gwn normaal doet
je zegt de laatste tijd alleen nog maar nerd, failer enz
hij: oke wnnr zei ik t dan als je gister niet mee telt?
ik: elke keer alsik zei dat ik heb hardgelopen, of als ik gwn iets doms deed ofso
eerder was het zo leuk om met je te praten. ik baal egt dat t nu zo gaat
hij: alsof ik elke dag wat te zeggen heb, ik heb t soms te druk
ik: zeg dat dan, ipv van nerd te zeggen
hij: zeg ik nooit, alleen gister, en ik heb je zo vaak gezegt dat ik moet leren
ik: tja, weetje, praat maar gwn een x als je tijd hebt ofso
als ik praat komt t tog nooit uit
hij: jij beseft gwn niet dat ik probeer over te gaan
ik: tuurlijk wel, ik heb tog precies hetzelfde
maar wat ik al zei, ik zie wel wnnr jij begint met praten
hij: waarom zou ik met je praten voorlopig? voor zoiets als dit? doei
ik: dan niet

maar ergens vind ik ook wel dat hij gelijk heeft, maar jullie zijn neutraal haha, dus wat vinden jullie ?

Ik snap het begin niet echt

Ik weet helemaal niet wat hieraan vooraf is gegaan dus kan er weinig over zeggen.

Ik weet niet wat er vooraf is gebeurd, maar jullie zaten allebei ruzie te zoeken.

ik snap het begin ook niet echt

nou wat er vooraf ging:
ik zette op fb: voetbal is toch best wel saai, nu hardlopen met Ezra :grin:
hij: NERD
ezra: trots op ons!!
ik: Precies, niks nerd :grinning:
hij: N.e.r.d.
ik: Morgen weer ? Gaan we dan 2 uur hardlopen :grin: haha
hij: Failer
ik: ok.
ezra: Daan junge, jij kunt echt noooooooit op tegen onze hardloopkunsten! -.-
hij: Nee joh daarom doe ik 5 km in 20 en jullie in 27, en als je geen wiskundegenie bent zal ik t je uitleggen: 27 minuten is slechter dan 20 miniten
ezra: Wie zegt dat wij dit in 27 minuten doen? Juist! Wij niet
hij: Dat zei jodie, haha
ik: Hahaha.dat is verleden tijd, wij hebben een hele goede coach heh ezra, dus nu zijn wij beter
ezra: Hahahaha zekerr! Onze conditie is van 0 naar 100 gegaan! :’)
ik: hhahaha zeker wel :'D

en daarna kwam dat gesprek op whap, nouja hij begon eigenlijk nadat ezra zei: Daan junge, jij kunt echt noooooooit op tegen onze hardloopkunsten! -.-

Jullie hebben gewoon stoer gedrag tegenover elkaar. En dat hij jullie nerd noemt slaat nergens op. En die smoesjes van ik heb het druk met school enzo. Waarom kan hij dan wel met jou ruzie maken. En ja hij heeft gelijk Ezra doet stoer, en hij ook en jij ook. Wtf is dit voor ruzie?

Nu snap ik 'm. ohh. nou. hij doet moeilijk

Ik snap er geen hout van. Wie moet waarin gelijk krijgen?
Ik snap sowieso het hele probleem niet en ik vind dat jullie je allebei aanstellen.

het slaat egt gwn nergens op he, ik baal hier best wel van… en we zouden deze zomer nog samen iets gaan doen, maar denk niet dat dat um nog wordt :frowning_face:
ojaa, en denken jullie dat ik t nog goed kan maken? en hoe ?

:’)
Die jongen is raar, hij zegt echt alleen maar onzindingen. Maar ik denk dat jij er ook weer een te groot ding van maakt, geen aandacht aan besteden.

Gewoon sorry zeggen als je het goed wilt maken. Terwijl hij begon met raar doen maar goed. Als je het echt goed wil maken, dan moet jij toegeven dat je iets ‘fout’ hebt gedaan.

Eh wtf.
Ik snap het probleem niet, ik snap zijn reactie niet maar ik snap jouw reactie daarop eerlijk gezegd ook niet.

Als je het goed wil maken zou ik maar gewoon eerst allebei stoppen met zo stoer praten maar gewoon een normaal gesprek erover voeren want het gaat echt nergens over.

Ik dacht meteen aan Pretty Little Liars toen ik de naam Ezra zag :’)

Haha me too!

Blokkeren > geen last meer van > verder met je leven.

Vreemde jongen. Ik zou die kerel lekker laten leren, want te zien aan zijn Nederlands kan hij het best wel gebruiken. Ik snap gewoon van jullie allebei niet dat je zo moeilijk doet over zoiets kleins, geen energie in steken in dit soort onzindingetjes.

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/126/314/3cd8a33a.png?1306264975

Plagen is liefde vragen, negeer hem gewoon. :’) Je geeft hem echt te veel aandacht haha