Wie heeft er geest-/spookervaringen?

zoals de titel zegt;; wie is ooit al een keer in contact gekomen met geesten (doordat je ze oproepte, of dat ze gewoon even langskwam of welke andere manier dan ook) Ben je daardoor banger geworden, hoe voelde je, was het fijnof juist heel eng??
vertel er hier over

Wiejj?

Er is hier toch al een topic over?

Wiejj?xD
sorry maar door iwiejj neemt niet iedereen je sirieusxD

jjik njjiet

Ik heb een keer m’n beschermengel opgeroepen… Maar echte geesten oproeppen doe ik niet. Want als je het doet dan blijft het portaal open en dan blijft die geest je maar lastigvallen.

Hoe was dat dan?

kan je dat portaal dan niet afschermen met een firewall? zodat je die geest niet blijft uploaden?

:’) -grinnik- ad(another dimension)-ware komt overal doorheen.

Een beschermengel laat weten dat hij/zij er is door een tik op iets van hout of je voelt een hand op je schouder ofzo,
Toen ik dat deed hoorde ik een tik op m’n bureau en ben ik er gelijk mee gekapt. Daarna heb ik dat nog ene keer gedaan maar toen liet ze niks van haar horen omdat ze wist dat ik bang was…
Maar het is best wel leuk om te weten dat er iemand is die ontiegelijk van je houdt, wat je ook blijft doen!^^

Oh dat lijkt me best eng om mee te maken. Weet je ook wie je bescherm engel is? Of is dit een domme vraag? :stuck_out_tongue:

hoe moet je dat ooit doen, zoiets oproepen…

(mijn broer heeft de zijne een paar keer gezien en iemand anders zag dezelfde man bij hem ofzo… ik geloof het eigenlijk niet maarja…)

nou MIEEJ
maar door die domme topictitel wil ik het niet eens meer vertellen
doeeeeeeeeeeeIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
hoe oud ben je ’ o zei ik dat nou echt ? ’

nadien050; nu ben ik wel nieuwsgierig! A.

hahahah
dat was de bedoeling ook
hehe
evil

hahaha ga je het ook nog vertellen dan? :stuck_out_tongue:

eeeuhm … misschien (A)

Ik kan het niet zo goed uitleggen maar je kan het opgooglen! ^^
Je moet gewoon een methode kiezen die het best bij je past!^^

haha, Ik heb soms wel eens het gevoelwant op mijn kamer gaat mijn hart sneller kloppen en in een andere kamer juist rustig!..
En ja
Onze lamp knipperd.
mm… ik vind het zelf wel een beetje enge hoekwaar hij staat maarja,
Sommige geloven het niet en maken er grapjes over !
TOTDAT! het hun zelf overkomt.
xx
Kimberley

haha doe maar, je maakt me wel nieuwsgierig nu :wink: