hoii
ik zou graag een dagje met me vriendje weg willen gewoon niet heletijd thuis zitten gewoon iets leuks doen maar het moet ook weer niet te duur zijn… heeft iemand een leuk idee?
dankjuu
hoii
ik zou graag een dagje met me vriendje weg willen gewoon niet heletijd thuis zitten gewoon iets leuks doen maar het moet ook weer niet te duur zijn… heeft iemand een leuk idee?
dankjuu
Ja dat wil ik ook graag weten. Of ja we gaan wel vaker dingen doen die niet heel duur zijn, zoals naar de stad, bioscoop of wandelen/fietsen. Maar ik wil ook iets speciaals doen wat niet veel geld gaat kosten en waar ik hem toch mee kan verrassen.
wij hebben hier t e3 en t witven, kan je lekker zonnen en zwemmen en waterfietsen voor drie tot vijf euro, misschien bij jullie zoiets? anders kan je een dagkaart kopen bij de trein en naar een plaats in nederland gaan. Of je kijkt op groupon, kan je vaak goedkope kaartjes scoren, tot 70% korting
oh en als je naar spoordeelwinkel.nl gaat, kan je bijv walibi vor $32,- (euro) met een dagkaar voor de trein al inbegrepen
efteling
e3 en witven is denk ik niet echt dichtbij voor haar, haha. Maar zoiets is inderdaad wel leuk als dat in de buurt zit. Mits het goed weer is natuurlijk.
Dat zijn (natuur)waterplassen waar je kan zwemmen/zonnen even ter aanvulling (:
Ben je afhankelijk van het ov? of heb je een auto tot jullie beschikking?
Anders in de buurt rondkijken, via internet. Dagjes weg zijn vaak best prijzig, tenzij je in de buurt wat gaat doen, of iets outdoors als kanoën of zoiets, of zwemmen,bowlen etc.? Misschien is er een camping of bungalowpark in de buurt waar ze dingen verhuren die je kan doen?
32 euro voor walibi, en efteling lijkt me ook erg duur.
Oke, nutteloze reactie.
Ik vind pretparken nou niet bepaald goedkoop als ik eerlijk ben.
Je kunt ook op vakantie veilingen kijken. Daar kun je veel goedkoper kaartjes voor dingen krijgen
-picnicken in een parkje als het lekker weer is
-naar het strand, dat je dan ergens in een restaurantje savonds gaat eten en dan savonds een leuke strandwandeling maken, of als het heel warm is gewoon lekker smiddags gaan zonnen & zwemmen
-kanoën (als je zelf geen kano hebt moet je gewoon naar een leuk gebied gaan waar je kano’s kan huren. bijv. in de Eilandspolder). Of als 1 van jullie een roeiboot heeft kunnen jullie natuurlijk ook gewoon lekker gaan varen in de buurt.
-naar 't twiske of hemmeland of dat soort gebieden
-dagje treinen (dan kan je van die treinkaarten kopen waarmee je voor 1 bedrag heel nederland door kan reizen met de trein)
-naar een leuk feest!! Ga uit, lekker dansen enzz…
zoiets? je hebt trouwens ook nog allemaal sites zoals www.alleuitjes.nl, www.gratisdagjeuit.nl, www.uitvooreentientje.nl etc. gewoon even googelen
Als het lekker weer is kan je al snel dingen doen die geen geld kosten.
Kijk of je op internet nog ergens van die dagje uit vouchers van de c1000 kan kopen voor een klein bedrag! Met 6 vouchers kan je naar Madame Tussauds voor 2 pers voor ¤15,- ipv ¤44! Daarnaast kan je ook naar pretparken, dierentuinen etc met de vouchers!
Ga gewoon naar een stad toe. Er zijn zoveel steden te ‘ontdekken’. Of je kan een stukje over de grens gaan met de trein. Er zijn zoveel mogelijkheden.
Of dagjes strand, gewoon fietsen of gewoon even lopen. Ik ben weleens over de Veluwe geweest.
omg, waar woon je?
Dagkaart kopen (kruidvat, blokker?) en lekker treinen naar plaatsen die jullie allebei leuk vinden!
thanxx allemaal!
kijk op vakantieveilingen.nl
kun je leuke dagjes weg voor een prijs die je zelf bepaald! echt super, heb er zelf al dagjes pretpark of beautydingen vandaan gehaald! hoop dat je hier wat aanhebt! xx