wie heeft er allemaal een flippende computer?

nou de naam zegt het zelf al:
wie heeft er een flippende computer? of die van zn ouders natuurlijk
of wie heeft er een computer uit de steentijd?
al je ergenissen kan je hier kwijt ^^

de myne loopt voortdurent vast xD
en de toetsje uit het toetsenbord zijn er allemaal uit xD

Mijn laptop gaat bij elke nieuwe link die aanklik op ‘offline’ werken, soms wel drie of vier keer. En dan moet ik hem weer de hele tijd op online zetten ><

Haha, ik!
Ik ben normaal heel relaxed, maar van een computer die vastloopt en flipt kan ik ZO gefrustreerd raken! Bij mij liggen er ook een paar toetsjes uit, maar dat komt doordat ik een paar keer keihard op het toetsenbord heb geramd.

IK! Google chrome loopt tachtigduizend keer vast en hij valt soms uit door iTunes. Maar ik hou van mijn schatje en ik zou hem niet voor een laptop willen ruilen <3

mijne is slooooom en heel vaak moet ik ctr alt delete doen omdat de hele handel weer vastloopt *Erger erger*

Wow. Dit is echt eng, mijn computer flipte op het moment dat ik de titel van dit topic las. :open_mouth:

onze gezamenlijke computer wil niet eens meer opstarten. blij dat ik een laptop heb die het prima doet, op wat übersloomheid na (hij is al dik 2 jaar oud, dusja)

Hmm, die van mij flipte net heel even.

Mijn msn flipt vaak :l
dan krijg ik ineens 7362487263 errors achter elkaar o.O
pas stond er hoeveel het er waren bij dat msndingetje op me taalbalk: 692! pfff
ik heb een printscreen gemaakt toen die zo flipte haha:

http://i37.tinypic.com/2nlv2pe.jpg

not me.

IKKE!

Hij valt uit door Youtube, en ook wel eens zonder dat ik op youtube zit, als ik geen schijfcontrole laat uitvoeren valt hij meteen weer uit als hij is opgestart, als ik wel schijfcontrole doe, loopt ie vaak vast tijdens de schijfcontrole.

Heel, HEEL frustrerend.

Wat fijn om dit kwijt te kunnen :grinning:

Dat had ik ook altijd met mn oude computer:P

In iedergeval nu heb ik het niet meer;)

Ik heb geen problemen, behalve dat msn het niet doet. Hij kan mijn contactenlijst niet krijgen ofzo.

[nohtml][b][message=4302250,noline]Rainbow_Xx schreef op 17 November 2009 @ 10:39[/message]:[/b] [...]

Dat had ik ook altijd met mn oude computer:P

In iedergeval nu heb ik het niet meer;)[/nohtml]

ö nouja deze computre is net nieuw haha.

Deze computer reageert nauwelijks op spatie.

mijn computer loopt altijd vast als ik sims doe en hij heeft ook wel is dan stopt ie gewoon met sims x"D
kut sims kut pc <_<

en oh fijn, msn is ook al 2x uitgevallen in een halfuur.
ik heb ondertussen al een andere gedownload maar hij flipt nogsteeds.

Naja, hij flipt niet maar loopt supervaak vast en is zóoo traaaaag!

mijn PC start zo langzaam op-.-
en als ik internet dan open voor de eerste x duurt het echt 5min voordat hij is geopend;o

ik word er gestoord van dat mn laptop langzaam opstart, en dat het internet echt gewoon té vaak uitvalt, en dat soms mn site’s opeens weggaan zonder dat er iets aan dehand is ofzo ;s