Wie heeft een vriend/vriendin?

Ik ben…
  • bezet
  • single

0 stemmers

Het valt me altijd op dat heel veel meisjes die ik ken geen vriend (of vriendin) hebben. Ook als ik op straat loopt, zie ik eigenlijk heel weinig koppeltjes. Het lijkt wel alsof heel Nederland single is! Het is toch raar dat zoveel mensen eenzaam (lijken) te zijn?
Daarom wilde ik peilen hoeveel girlsceners een vriend (of vriendin) hebben. En dan bedoel ik ook echt een relatie, dus niet iemand waarmee je alleen seks hebt.

Ik niet

Uhm, ik heb een relatie.
Ik vind het wel meevallen. Ongeveer de helft van mijn vrienden heeft wel een relatie en de andere helft niet.

Bij mij is het juist andersom! Iedereen lijkt een relatie te hebben, behalve ik.

Bijna al mijn vrienden hebben een relatie & ik ook

Het is net uit, maar ook ik heb inderdaad het gevoel dat juist iedereen een relatie heeft ipv single is.

Kun je dan niet beter een poll maken? :slightly_smiling_face: Ik wel trouwens…

Edit: Oh haha! Die heb je, ik had hem niet gezien.

Ik heb een relatie, maar pas sinds kort. Daarvoor ben ik bijna anderhalf jaar single geweest.

Ik ben single, bij mijn vriendengroep heeft ongeveer de helft een vriend/vriendin en de andere helft niet, beetje verdeeld dus.

Bij mij is het andersom. In mijn omgeving hebben heel veel mensen een relatie. Ik zelf ook.

bij mij lijkt iedereen wel een relatie te hebben. behalve ik dus.

ik heb geen relatie. Maar ben niet eens met dat je gelijk eenzaam moet zijn als je geen relatie hebt. Je moet ook gelukkig kunnen zijn alleen (:

Ik heb geen vriendin.

Bij mij in mijn omgeving zijn er juist weinig single, haha

Ik zie juist heel veel koppels, zo goed als al m’n vrienden hebben een relatie :pensive: (ikzelf niet though)

Iedereen in mijn omgeving heeft juist een relatie en wie niet? Juist. Moi. :’)

Dit, helaas.