Wie heeft een mini-laptop, en kan mijn vragen beantwoorden.

ik heb een mini laptop van dell maar ik vind hem minder maar ik ben echt de mac’s gewend en dat vind ik de fijnste computers dat er zijn als je er even aan went :slightly_smiling_face:

ik heb sinds 1,5 maand een Dell inspiron mini 10v :slightly_smiling_face: prima ding! weegt iets meer dan kilo (makkelijk mee te nemen), zit een cam & microfoon in, heb echt geen last van hoe klein die is, typen gaat ook gewoon super.

Mijn zusje heeft er één, en ik vind het écht irritant. Maar goed, het kan ook een kwestie van wennen zijn natuurlijk! Mijn zusje vindt het wel fijn, maar ik vind dat het scherm veel te klein is om iets op te zien. Op een site ofzo moet je alle kanten op scrollen om het te kunnen zien en ook in Word is het natuurlijk veel kleiner. Mijn (kapotte) laptop was wel 17 inch, dus het is wel een heel groot verschil natuurlijk. Ik gebruik nu de laptop van mijn moeder, die is volgens mij 13 inch ofzo… Maar nog steeds vind ik die van mijn zusje veel te klein.:stuck_out_tongue:

ik heb er ook een van Acer ofzoiets. Zelf moet je wel wennen aan t ieniemienie toetsenbord en scherm maar voor op vakantie is t ideaal.

Ohja, bij mij kan er geen schijfje in.
Dan moet je er een USB apparaatje bijkopen waar wél een schijfje in kan, hihi ;$

Heeeel handig dit topic, ik wil ook een kleine laptop! Eigenlijk vooral omdat ik er 1 voor maar ¤250 zag staan in het mediamarktfoldertje, en dat was de goedkoopste

Acers staan sowieso bekend als slechte computers, ik heb er zelf hele slechte ervaringen mee, na een half jaar waren de accu en de oplader kapot, wij nieuwe kopen, wil dat ding niet meer opladen, hebben we hem maar weggegooit… Nooit meer een Acer.