Wie heeft een mini-laptop, en kan mijn vragen beantwoorden.

Ik wil graag een minilaptop, alleen hoe is die?
heeft iemand die misschien ofzo? en is ie heel erg irritant?
alvast bedankt.(ll)

-

is ie niet te klein? ~ik bedoel de tekst enzo, en heeft ie veel geheugen?

Ik heb er ook 1 van acer, een witte.
Ik vind 'm super!Hij is heel handig en makkelijk om overal mee naartoe te nemen.
:smartass:

ik heb er een, en hij heeft heel veel geheugen, meer als een grote
computer/laptop! :slightly_smiling_face:
en hij werkt supersnel, sneller dan mijn computer die groot is zegmaar haha.
ik heb een asus eee pc, een roze.
en hij is niet te klein, hij is super! je kunt hem overal mee naartoe nemen
en iedereen die hem ziet zegt; 'oh wat schattig!"
alleen het nadeel; op msn is je webcam nogal klein.
maar het gaat erom dat je degene met wie je camt ziet toch, en niet om jezelf? :slightly_smiling_face:

verder heeft het geen nadelen :slightly_smiling_face:

jaah k vraag me dat ook af :stuck_out_tongue:
wil ook een mini zo’n grotevind ik overbodig, maar heb je ook mini’s dat je CD’s erin kan stoppen ?

Wij hebben thuis een acer, maar niemand gebruikt hem. Ik vind het maar een irritant ding, hij is veel te klein, het typt irritant, moeilijk te lezen etc. Ik zou dus goed nadenken voor je er een aanschaft :slightly_smiling_face:.

lisyeah: ja, met die cam is niet zo erg, want ziet zei(met wie je dan praat) het ook zo klein of niet?
en kan je veel in word opslaan?
en nog een vraagje; is ie handig voor dingen voor school?

haha nu twijfel ik weer door; leboudoir…
want, zometeen is het echt zo?!

ja die is ook klein, niet superklein, maar als je hem op de computer/gewone laptop computer op middel zet, zo zie je hem op de minilaptop.
en hij is superhandig voor op school!

dankje lisyeah! echt heel erg bedankt, want ik twijfelde zo erg, en nu denk ik wel dat ik ereen meen, ik had een hele leuke witte gezien van acer (ll).

Op school is het heel handig, staan je aantekeningen gelijk duidelijk op de computer. En qua typen enzo is gewoon kwestie van wennen. Ik vind het beeldscherm niet te klein, het is is niet voor niks een mini laptop. :3 Je kan hem zo overal mee nemen.

jaa een minilaptop is zeker een aanrader!
laat je me weten welke je hebt genomen! :slightly_smiling_face:

helemaal niks! wij hebben er ook 1 thuis en niemand gebruikt hem de oplader is snel leeg (het is trouwens een witte Asus eee pc) en er kan geen cd in en als je er ook maar een paar teveel fotos op hebt staat is ie al heel sloom. geen aanrader!

-

~ Godsavethequeen. misschien een beetje brutaal:$ maar hoe duur was die van jou, :wink: en waar heb je hem gekocht?

-

Ik heb een redelijk kleine Toshiba. Hij is niet mini maar ook zeker niet zo groot als een normale. Ik vind 'm best fijn in omgang, al is het wel even wennen. Je kan dat dus ook doen, geen minilaptop maar wel eentje die wat kleiner is dan de gemiddelde laptop.

Ik heb een Packard Bell Dot, heel erg fijn, goedkoop en zeker aan te raden!
Wel even wennen in het begin, maar dat gaat snel hoor :slightly_smiling_face:

Acers zou ik niet aan beginnen, wat een vreselijke kutcomputers

-