Wie heeft deze zangers/zangeressen?

Hoi,
ook ik heb een mp3 (nee, geen ipod, mijn mp3 doet het nog uitstekend:p), maar geen limewire of een ander download programma. Nou was mijn vraag: Zou iemand mij muziek van:
sinead o’connor (!!) Goeie muziek!
brian macfadden
josh groban
within temptation
evanescence
of misschien heb je wel andere goeie muziek
zouden jullie dat op willen sturen? Ik wordt namelijk een beetje gek van mijn 2 cd’s die ik al tig keer heb geluisterd :stuck_out_tongue:
Ik weet dat het een beetje raar is, maar als je dat wilt doen omdat je het toch op je computer hebt staan, wil je dan een berichtje naar me sturen? Dan mail ik je mijn emailadres :slightly_smiling_face:

Limewire is echt heel makkelijk te downloaden hoor…
Dat scheelt een hoop werk.

jaa, I know that, maar het mag absoluut niet van mijn ouders…
En als ik dat wel zou doen zij ik niet meer achter de computer mogen… :expressionless:

Ik heb veel evanescence, moet je ff je email sturen ofzo?

ik stuur je wel een note met mijn emailadres ")
iig thank you :slightly_smiling_face:

Ik heb geen van deze muziek, maar ik heb wel een andere tip misschien voor je…
Geen idee of je het rechtstreeks op je mp3 kan zetten, maar het is te proberen. Als het niet lukt kan je altijd nog zo’n convert programma downloaden (geen download programma, dus dat zou van je ouders mogen!)

Nouja hoe het dus werkt:
Je hebt een youtube filmpje, en je kopieert de link.
vervolgens ga je naar deze site: www.keepvid.com
en plak je daar je youtube-link

verder spreekt alles voor zich :slightly_smiling_face:
Hoop dat je er wat aan hebt :wink:

dank je voor de tip, ik ga het uitproberen :slightly_smiling_face:

youtubeconverter is ook handig!
je geeft de youtubelink aan de converter en het liedje komt in je ebstanden terecht (:

je kan ook winrar downloaden en dan moet je op google naam van de band + cd opschrijven met de site megaupload of mediafire en dan kan je zo ineenkeer een hele cd downloaden

omg, ik had echt heeel veeel op within tempatation en evanscence (geweldige smaak bdw;p) maar mijn pc is overleden.