Wie heeft deze sandalen?

Ik vind het ten eerste heel erg raar, gister zag ik ze nog op de site. En nu niet meer. Maarja, wie heeft deze? En bevallen ze goed?

http://i48.tinypic.com/veu8ph.jpg

Ik had ze besteld, maar ze waren voor mij echt TE smal. Ik kreeg m’n voet er maar half in.

Inderdaad. En ik vind ze ook TE plat.

:anguished:?

Ik heb redelijk smalle voeten, maar misschien lag het aan de maat ofzo? Kun je voor mij kijken of ze bij jou wel op de site staan?

Ik heb ze in de winkel gepast, maar ze zaten echt raar

Bij mij stonden ze totaal niet, maar mijn voeten hebben ook een nogal onmogelijke vorm xD
En bij een vriendin zaten ze noujuist perfect, toen zagen de sandalen zelf er ook gelijk beter uit :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, staan er niet op bij mij.
En het lag niet aan de maat, want ik had maat 39 en 40 besteld en zelfs bij maat 40 kreeg ik mijn voet er met geen mogelijkheid in. En ik heb maat 39…

Shit gisteren stonden ze er nog op en ik wou net mijn moeder overhalen…

ik vind ze ook heel leuk, maar H&M schoenen zijn echt zooo verschrikkelijk slecht voor je voeten. als ik er 2 uur op loop gaan mn rug en knieen echt dood.
ik denk dat ik ze aan pas als ze in de winkel liggen en dan kijk ik wel of ik ze koop voor er bij.

Als ze er niet meer op staan zijn ze uitverkocht =(

ze zijn wel heel erg plat, lijkt wel alsof je gewoon op de grond loopt xD

Als ik ze aan had stonden ze wel leuk, maar voordat ik ze aanhad duurde wel een half uur ofzo om je er in te wurmen.

Da’s wel jammer, maar ik loop al de hele winter ookal op fake uGG’s en heb daardoor ook slechte voeten…

Dan zou ik niet deze nemen als je slechte voeten hebt, dan neem je toch stevige schoenen?

Mm ja oke, maar als ik een keer verliefd ben op een paar schoenen moet ik ze gewoon hebben. Misschien hebben ze in een andere winkel de zelfde soort?

Ik was al een hele tijd op zoek naar zo’n schoenen. Die schoenen van de h&m heb ik in de winkel gepast. Je moet echt squeeeezen wil je je voet daar fatsoenlijk in krijgen.

Toen ben ik bij de schoenenreus geweest en daar hadden ze hele leuke voor ¤25,-. Ze staan alleen nog niet op de site. Ze zijn verkrijgbaar in de kleuren zwart, bruin en wit en hebben van die kleine studs erop. Misschien moet je daarvoor eens kijken?

Dat klinkt goed! Dan ga ik ook maar eens een kijkje bij de schoenenreus nemen…

kun je misschien een foto maken:$

Joyce wil ook een foto.
Welk filiaal heb je ze gekocht btw? En heb je gewoon je eigen maat, of vallen ze anders uit? Voor het geval dat ze op de site komen haha.