Wie heeft deze hakken van H&M?

http://i33.tinypic.com/2j0nkvs.jpg

Ik heb ze zelf en ik vind ze heel mooi, alleen de hak is redelijk hoog (12/13 cm geloof ik) en ik heb het idee dat mensen ze sletterig vinden ofzo als ze me met die hakken zien :’) Dussss…wie heeft ze nog meer en vinden mensen ze bij jou mooi en vind je ze zelf niet hoog?

Ik wil die zo graag! Vind ze allesbehalve sletterig trouwens.

Ik vind ze helemaal niet sletterig, juist netjes en volwassen.

mooie schoenen! Heb ze zelf niet, maar ik vind ze ook niet sletterig.

Zeker niet sletterig, maar ik denk wel dat ze tegenvallen wanneer je ze aanhebt, aangezien zo’n open hak en een open teen vaak anders staan als dat je verwacht (dat heb ik tenminste altijd).

Mijn vriendin had ook ongeveer deze, nog net iets anders. Ze zijn hoog ja, maar niet sletterig. Maar haar moeder was er alleen niet zo blij mee.

Wat is er sletterig aan vrij hoge hakken?

Ja , wel als je even een strak leren roze jurkje met een V-Hals en een push up effect. En even een plamuurlaag erbij en french manicure.
Ja dan is het sletterig.

Deze hakken zijn prachtig!

Zelf is er niks sletterigs aan hoge hakken, je kan ze wel zelf sletterig maken :wink:

(We hebben het over normale hoge hakken eh)

ze zijn niet sletterig zolang je er geen ultra mini rok met bh bij combineert vind ik

Niet sletterig, niet hoog, gewoon mooi.

Noujaaa… als ik iemand zo op zulke hoge hakken zie lopen, gewoon op een doordeweekse dag naar school of gewoon tijdens het winkelen ofzo… dan denk ik wel van ‘euh… neeee’. Maar deze schoenen zijn op zich niet sletterig. Dus als je ze op de goede momenten aandoet, zijn ze niet sletterig ; )

Ik vind niet dat het moment van heel groot belang is voor de kwalificatie sletterig.
Dit zijn super gave schoenen, maar hoe combineer jij ze?
Juist door de kleur kunnen ze heel ‘natuurlijk’ gecombineerd worden, met mooie pastels. Lief, maar sexy… zoiets lijkt mij heel leuk?

Hoe kom je zelf op het idee dat anderen het sletterig vinden?

ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog heel jong bent is het misschien wel een beetje sletterig, maar ze zijn opzich heel mooi! En ze zijn bestwel netjes.

serieus wat kan er sletterig zijn aan een french manicure?

Als ik een vrouw zie met een strak leren roze jurkje, een v-hals, een push-up effect en deze hakken dan denk ik niet ‘wow, wat een sluuut’.
Als een meisje/vrouw trots is op haar lichaam, why don’t show it? Ik vind dat vrouwelijk, het is ook sexy. Het is niet sletterig. Dat veel mannen daar nou helemaal geilend op reageren, whatever.

Ik vind dan dat je wel wat ouder moet zijn (15+)
Als ik meisjes van 12/13/14 zie met zulke hakken…
dat VIND IK niet kunnen :stuck_out_tongue:
maar ik vind ze wel mooi :grinning: niet sletterig.

(ik ben zelf 14 en draag nog geen hakken, mag het ook nog niet.)

french manicure is sletterig?
ik vind verzorgde nagels nou niet echt sletterig? *-)

Ik heb ze, en ik vind ze helemaal niet sletterig!

Ze zijn pas sletterig als je 12/13/14 bent ik vind zulke hoge hakken pas leuk als je 15+ bent (ik ben 16 en draag pas hakken sinds dat ik bijna geen 15 meer was :’) )
Tenzij je er ouder uit ziet dan je bent… maar hoge hakken zelf zijn niet sletterig, het is maar net hoe ze eruit zien. Maar H&M verkoopt nooit ordinaire dingen :]

en mijn mening is: ik vind ze mooi! niet echt mijn stijl, de kleur zou ik ook niet voor mijzelf kiezen… Maar bij een ander zal ik ze zeker leuk vinden, bij mezelf niet. :’)