Wie heeft de Grazia van 3 maart en wil die naar mij opsturen

Voor mijn studie ben ik bezig met een onderzoek naar tijdschriftadvertenties en dan met name naar proefverpakkingen. Nu ben ik op zoek naar de Grazia van 3 maart, ik geloof dat het nummer 9 is. Als het goed is staat in deze Grazia een advertentie van Nivea over douche/scheergel.

Wie heeft deze Grazia thuis liggen en zou hem naar mij willen sturen? Het maakt niet uit of de proefverpakking er wel of niet in zit, zolang het tijdschrift er verder maar ‘normaal’ uitziet (dus geen gat in het tijdschrift op de plek waar de proefverpakking zat ofzo).

Ik vergoed natuurlijk de kosten voor de Grazia en het verzenden!

Ik ben geen lid van het tijdschrift, en heb hem ook niet toevallig gekocht. Zie dit maar als een upje.
Succes met je zoektocht trouwens!

Sorry, ik kan je ook niet helpen.

Misschien kun je hem nabestellen via de Grazia zelf

Dat kan met de meeste tijdschriften wel.

Ja dat kan ook inderdaad alleen het duurt dan meer dan een week voordat ik het tijdschrift opgestuurd krijg, dus het leek mij dat het via het forum sneller zou gaan

Ik zal voor je zoeken, ik koop de grazia weleens, als je me een note/berichtje stuurt, kan je me eraan helpen herinneren, kan je m gratis van me krijgen;)

weet je toevallig ook wie er op de voorkant staat? ik heb er wel een aantal liggen van de afgelopen maanden, maar ik weet het niet zeker.

de bibliotheek dan

HEB HEM!
en je mag hem hebben.
hoe? :stuck_out_tongue:

Hee super bedankt voor de reacties! Ik weet niet wie er precies op de cover staat (heb het net proberen te googlen maar ik kan niets vinden). Ik weet wel dat er een artikel/photoshoot met Victoria Koblenko in staat dus misschien staat daar iets over op de cover…

Voor degenen die hem hebben, willen jullie mij een mailtje sturen op: nienke86@live.nl of laat hier op het forum je mailadres achter dan mail ik je…

Dankje!