wie heeft dat ook wel es

dat je soms zeg maar praat met iemand en je zeg maar in een keer rare dingen zegt zeg maar die nergens op slaan enzo zeg maar.

tell me ladys!

trouwens nederland heeft het wk verloren wat vinden jullie daarvan? en welke deo raden jullie me aan want ik gebruik zeg maar eerst die van fa maar die meurde als du tering en mijn okselhaar werd er grijs van

Kuzzs.

1. Je zegt wel 4x in een zin ‘zeg maar’. Dat is best sick, weetje.
  2. Wat bedoel je nou? Zoiets als: Ik was dus gisteren met mijn vriendin gaan zwemmen *KAASOUFFLÉ!* en toen kwamen *IJZERDRAAD!* mensen naar ons toe en gaven ons *GEERT WILDERS!* een hand? In dat geval: Gilles de la tourette misschien?
  3. Het is ladies.
  4. Ik vind het enig, SPANJE SPANJE!
  5. Dove is wel goed?

Ik vind de overgang van het wk naar okselhaar in je verhaal trouwens echt vet dolletjes.

Hahaha sorry ik moest even heel hard lachen om je beginpost.

1: Ja dat heb ik weleens. Kan eigenlijk niet echt een voorbeeld noemen maar ik snap wel wat je bedoeld! Dat je echt denkt van what the fuck zeg ik nou?

2: Eh het boeid me eigenlijk vrij weinig. Kan me wel mateloos irriteren aan een paar mensen hier in de buurt die nog steeds oranjevlaggetjes in de tuin hebben hangen.

3: Hmmm… op dit moment gebruik ik rexona. Maar meestal gebruik ik 8x4 of bourjois die kan ik je wel aanraden.

Dit is echt… dikke LOLLL.
Haha.

Serieus, ik zit hier te lollen om jouw beginpost.
Danku.

Misschien werd je okselhaar btw trouwens gewoon grijs van het feit dat Nederland heeft verloren. Dat kan namelijk ernstige, traumatische ervaringen met zich meebrengen weetje.

even voor de zekerheid.

Wtf is dit?

Hmm, ja dat heb ik ook welleens, maar ja… Rexona is trouwens een echte aanrader.

Werkt dat ook zo met snorretjes? Ik had namelijk altijd een mooi bruin snorretje, maar ineens zijn de haren boven mijn lip grijs.

Dit… Is een nieuwe aanwinst voor dit forum.

Ik vermoed van wel, maar het uit zich meestal in je okselhaar en teenhaar. Jij hebt een zeer zeldzame vorm die trichalopidonine wordt genoemd. Over paar dagen zul je sterven.

hahah die 1e reactie geweldig xd

maar uhm dat 1e heb ik niet echt denk ik
dat nederland heeft verloren vind ik echt kut
en ik gebruik altijd die dove deo met zo’n grijze dop
niet echt speciaal ofzo

ik snap niet echt wat je met de eerste zin bedoelt, uitleg?

Je okselhaar scheren werkt, ook tegen grijze haren…

Dat zegmaar is wel heel erg irritant

1. Nee, eerlijk gezegd ken ik dat niet omdat ik ook niet echt een prater ben.
  2. Jammer voor NL.
  3. Ik gebruik rexona en 8x4.

GENIUS!

Nog maar een paar dagen? Ah, lekker. Ik was al bang dat ik er zelf voor moest gaan zorgen.

Maar voor de TS; jij zegt dat Nederland het WK verloren heeft… Is dat écht waar?

Are you like… 60?

Ben jij toevallig mijn vader?

Laleti-whatever, Tourettes is echt een fucking vette stoornis, als het zich uit in de vorm van scheldbuien.