Wie had er nou ook een perfecte eerste date!

Omdat je hier vaak verhalen leest van vervelende date issues en tips. Ben ik best benieuwd naar jullie “perfecte eerste date”

Een klein beetje n.a.v. mijn AMAZING date :grinning: gisteren!

Deze jongen had ik tijdens het uitgaan ontmoet de hele avond hebben we staan praten en het was gewoon precies zoals het hoorde. Overigens was dit een goede vriend van “het vriendje van de vriendin waarmee ik daar was”

Uiteindelijk heb ik mijn nummer is zijn telefoon gezet ik dacht dan komt het van zijn kant mocht hij mij willen whatsappen. Gisteren dus op date geweest naar de bioscoop, eigenlijk op dubbeldate samen met mn vriendin en haar vriend.

De 2 jongens kwamen ons ophalen… ik was niet echt zenuwachtig maar wist niet wat ik moest verwachten, ik was dan ook een beetje hyper :flushed:

Achteraf was het de meest perfecte date die ik me had kunnen wensen… en ook de meest perfecte jongen waarmee ik morgen weer ga afspreken!

Hij is net zo gek als mij, en hij vond het geweldig dat ik ook gewoon zo gek deed in zijn bijzijn…

En dat je dat 's avonds als je net in je bedje ligt nog een berichtje krijgt… dat hij met het leukste en knapste meisje naar de bios is geweest vanavond… kon ik niet meer anders dan genieten :flushed:

Aww, wat lief!
Mijn eerste date was een beetje awkward, we wisten allebei niet wat we moesten zeggen, we waren verliefd, maar we kenden elkaar al veels te lang als vrienden. Dit kan in veel gevallen goed uitlopen, maar bij ons was het nogal awkward, tis uiteindelijk ook niks meer geworden.
Hahaha, maar beter dat jij wel een leuke date hebt gehad!

Haha nog niet veel reactie’s!
Ik had bij mijn eerste ‘‘date’’ de trein gemist en moest toen een taxi nemen. Hij moest 50 euri betalen… terwijl ik hem eigenlijk trakteerde op een bioscoopje voor zijn verjaardag haha. Beetje offtopic dit sorry.

Mijn eerste date was niet perfect, maar wel erg leuk!
Ik ging naar hem toe en we hebben de hele middag gepraat op de bank en toen zijn ouders thuis kwamen, vroegen ze of ik mee wilde eten en dat heb ik gedaan.
Na het eten gingen we nog wandelen en in een speeltuin (haha) zoenden we voor het eerst (wat overigens echt verschrikkelijk was), maar daarna vroeg hij of ik “verkering” met hem wilde :slightly_smiling_face:
Oh en daarna heeft hij mij netjes naar huis gebracht.
Inmiddels alweer 2 jaar geleden en we zijn nog steeds samen!

ik kende hem via internet en was dus doooods zenuwachtig…
paar dagen daarvoor hadik schoolfeest gehad en glas in mn voet gekregen waardoor ik nogal sloom liep.
hij en een vriend die mee was, liepen dus een heel eind voor, en mn vriendin en ik moesten maar zsm mee zien te komen.
ik dacht dus echt; dit wordt niks! hij loopt er nu al vandoor.
even later gezoend op het bankje voor de macdonalds, jaja, haha! en daarna steeds hand in hand gelopen (:

geen rare dingen gebeurt maar ook niet dat ik dacht; dit word iets!
&ook wij zijn al bijna 2 jaar samen!

Mijn 1e date met mijn vriend was erg gezellig :slightly_smiling_face: en voelde meteen vertrouwt. Ik ken hem via mijn neef, en we wisselde nummers uit. Het was een soort van blinde-date iig. In Amsterdam, en het was erg gezellig. Het is al 2x uitgeweest, maar we zijn bijná 5 jaar samen! en ik ben stapel gek op hem.

Ik vond hem al tijden leuk en hij mij ook, maar ik wilde tijd om hem te leren kennen. Na het oefenen met de band gingen we naar zijn kamer omdat we aan een project moesten werken. Hij stelde me heel erg op mijn gemak en was zo sweet. Later samen knuffelend tv gekeken en ja, ik bleef eten en het was perfect. Nu al 4 maandjes ongelofelijk gelukkig. Daarvoor al 4 maanden geflirt en elkaar goed leren kennen.

Mijn eerste date was geen date. We gingen gewoon wat afspreken omdat we altijd wel gezellig hadden op feesten maar nooit eens samen hadden ge’chillt’. Beiden verwachtten we ook echt niet dat dat tussen ons iets zou worden.

Haha er bestaan wel goede eerste dates! Alleen je hoort er zo weinig over altijd en dat is zoooo jammer!

Ik heb nooit een ‘officiële’ eerste date gehad met mijn vriend, maar als ik achteraf terugkeek hebben we een keer, puur als vrienden nog afgesproken en ik denk dat dat wel het moment is geweest waardoor we elkaar leuk gingen vinden. Ik kwam bij hem thuis, toen gingen we fietsen naar een ijssalon, ijsjes halen (hij had een kiwi milkshake, dat weet ik nog omdat ik het een gekke smaak vond) en hij wou ineens per se voor mij betalen, toen heel lang in de zon op een bankje gezeten met die ijsjes en over van alles en niks gepraat en heeeeel veel gelachen en het was gewoon héél leuk en gezellig. c:

De eerste date met mij vriend was in een Italiaans restaurantje waar als verlichting alleen kaarslicht was en waar de hele tijd van die romantische muziek op stond. Het was er best wel koud en hij zat de hele tijd met zijn handen mijn handen te verwarmen. Ik krijg weer een helemaal een glimlach op m’n gezicht als ik er aan denk haha :smiling_face_with_three_hearts:

Leuk is dat he, ik heb nu ook hij whapt steeds dan krijg ik echt kriebels in m’n buik.
Was vergeten dat er ook wél lieve jongens bestonden!

Och, een perfecte eerste date heb ik nooit gehad.
Die met m’n ex was geen ramp, maar perfect was het ook niet. Gewoon een stukje gelopen, gepraat, etc etc.
En ik heb twee keer gehad dat ik dacht dat ze als vrienden wilden afspreken, maar dat ze in hun hoofd hadden een date. Dat was dus een ramp. :'D

Mijn eerste date was een gezellig dagje in Amsterdam. En nu is het een tijdje uit en wil ik hem heel hard slaan :’)

Mijn eerste ‘date’ was super gezellig maar niet echt bijzonder… :stuck_out_tongue:
We hadden 's middags afgesproken, heel de middag in een cafe’tje gezeten, een beetje door de stad geslenterd, naar de supermarkt gegaan, geshopt, en echt heeeul veel gelachen… Voelde me meteen op m’n gemak, terwijl ik het van te voren best eng vond omdat ik op dat moment nog verkering had en ik had eigenlijk spijt dat ik afgesproken had… Máár, we hadden niet gezoend, alleen even een hug.

Maar eigenlijk was elke date perfect, hij ís perfect :flushed: :cold_sweat:

Hm… Mijn eerste date was niet perfect, maar wel erg leuk. We kenden elkaar al een hele tijd, maar waren nog nooit écht samen uit geweest. Hij kwam me ophalen en we zijn een rondje gaan lopen, langs het water. We babbelden wat en opeens draaide hij zich naar me toe en gaf me een snelle zoen. Uh… Oke. Dát had ik dus niet aan zien komen. Ik wist ook niet meteen wat ik er zelf van vond.
Toen we uiteindelijk terug liepen en hij op het punt stond om weg te gaan, was het wel duidelijk dat ik me nog eens wilde zoenen… Maar ja. Zó snel wilde ik niet gaan, dus ik gaf hem een zoen op zijn wang. Daar was hij maar wát blij mee, haha.

Dus het was géén perfect date, maar wel heel leuk om te zien dat iemand je ontzettend leuk vindt en dat ook laat merken.

Tja, wat is er perfect. Het was niet romantisch of iets in die richting, maar wel erg leuk.

Mijn eerste ‘date’ met mijn vriend was bij hem thuis. Ik ontmoette zijn ouders, zus en broertje, die gingen daarna ergens naartoe. Toen hebben we guitar hero gespeeld haha, een stuk met de hond gewandeld en op de bank tv gekeken. We waren best verlegen aan het begin, dus heel veel praatten we toen niet. Daarna kreeg ik een knuffel en heeft hij me naar huis gebracht. Het was een erg leuke middag in ieder geval en nu zijn we alweer 2 jaar samen :slightly_smiling_face:.

We hebben pas bij de 5e keer dat we afspraken voor het eerst gezoend. (we spraken die week nog een aantal keer af) Ik weet nog dat ik het zo lief vond dat hij zo rustig aan deed, eerst een knuffel, toen een kusje, toen wat meer kusjes en uiteindelijk zoenen. (:

ja best wel, afgezien dat er soms stiltes vielen voelden we ons beide op ons gemakt. hij was alleen thuis en we gingen een paar films kijken, hele middag in z’n armen gelegen, geknuffelt, en gezoend. :slightly_smiling_face:

het is niet wat geworden omdat we uiteindelijk toch beide geen gevoelens voor elkaar hadden, maar we zijn gewoon vrienden en dat is prima. :slightly_smiling_face:

Ja die had ik ook. We gingen film kijken, maar uiteindelijk hebben we alleen maar met elkaar gepraat. En twee weken later was het aan :grinning: