wie haat dit ook ? :

ik kan er niks aan doen maar ik heb best veel haat aan jongens die alleen maar op blonde meisjes vallen. Ik heb niks tegen blondjes ofso. Maar weet iemand waarom het lijkt alsof iedereen op blond valt?

?

Ja is ook zo
Swedish girls hype enzo

2x

Haha ik hou van jongens die op blond vallen
Want ik ben blond :smirk:

eerste dubbel post :smirk:

Heb ik net mijn haar bruin geverfd…
haha tja, een jongen die puur op je uiterlijk valt moet je ook niet hebben natuurlijk :wink:

?

ik vind het niet erg ik ben blond.

nee maar de jongens die ik ken, maakt het niet uit welke haarkleur we hebben?

Blond haar is gewoon het mooist duuuh

oke dat was sarcastisch, maar is dit nou echt serieus bedoeld?!

bij mij op school zijn de meeste meiden die een vriendje hebben juist een brunette.

nee ik vroeg me gewoon af wat jullie er van vinden xd

En ik hou van blonde jongens die op brunettes vallen, alleen als ze leuk zijn natuurlijk :’)
Er zijn genoeg blonde jongens die op brunettes vallen, jongens met bruin haar die op bruin haar vallen, etc.
Het is echt niet zo dat een jongen niet op je afloopt als je niet blond bent.

Ik heb dus echt totaal niks met blond haha.

Achja lang niet iedereen is zo. Ik heb een vriend en ik heb zwart haar. Ok. Lol.

.

De meiden in mijn omgeving met een vriend zijn brunette… maar wat maakt het eigenlijk uit ghehe?;p

omdat in mijn buurt bijna iedereen vind ; blondjes zijn makkelijk de meeste zijn hoeren enz enz .

maar het probleem is niet alle blondjes (t kan net zo goed een brunette zijn)zijn zo , en een vriendin van mij is blond en als we over straat lopen dan zeggen heel veel jongens hee dushi ofso , dit vind ze heel irritant en daarom heb ik het namens haar aan jullie gevraagd x

huhwatserieeus?
Niemand verteld mij ooit nog iets :'D

Het is echt een bepaald type wat blondjes na roept (simpele mannen/jongens), ik snap niet dat je daar jaloers op bent.

Dus een leuke ingewikkelde jongens, die roepen nooit blonde meisjes na? :frowning_face: