Wie haar hond/kat/konijn is ook high?

Hi :wave:

Mijn hondje is high.
Omdat ze de hele tyd trilt en onder de tafel ligt (want ze zit helemaal in de stress door het vuurwerk) hebben we bij de dierenwinkel ‘Relax tabletten’ gekocht, zodat ze morgennacht niet helemaal wild wordt door het vuurwerk.
Van het meisje achter de kassa moesten we haar er vanavond al 1 geven.
En nu is ze helemaal kalm en sloom hahahahah normaal is ze heel actief en rent ze…
Heel grappig. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Wie zn hond/kat/konijn is ook high? :metal:

dit moet eerder bij onzin

daar staat het toch ook.

Anders lees je even beter en zie je dat het bij Onzin staat *heeeey*. :wink:

haha onze katten stressen nooit bij vuurwerk, ze zijn er niet echt bang voor.

het valt me altijd op dat jou topictitels altijd erg goed zijn, ze maken me altijd erg nieuwsgierig en als ik dan kijk zie ik altijd dat jij de TS bent haha!

maar ik vind het wel een heel nutteloos topic

Dan blijf je toch lekker weg en reageer je ergens anders :dancing_women:

hahaha das wel zielig dat al die dieren zo bang zijn :stuck_out_tongue:

Mijn konijnen spacen 'm altijd. Ze hebben zo’n soort trappetje naar de boven verdieping, en dan rennen ze om en om heen en weer haha.

Myn hond durft niet eens fatsoenlijk naar buiten haha. ik heb net met haar gelopen, mn moeder heeft haar net een pilletje gegeven, alleen ze loopt nog steeds met haar staartje tussen dr benen als ze n knal hoort :stuck_out_tongue:

Ojah en zovaak open ik geen topics hoor :stuck_out_tongue:

Daarom staat het waarschijnlijk bij onzin?

ik heb een konijn maar die vind het wel allemaal best
en mijn cavia die zit dan gewoon binnen die vind het wel eng ja xd.
die zie je echt door het hok schieten als het los barst wel zielig.
xd

haha en toch viel het me op!

mijn kat is doodsbang voor vuurwerk
vorig jaar plaste hij in mn vaders schoen omdat hij de hele dag door het vuurwerk niet naar buiten was gegaan x)

Hahah mijn kat is een soort losgeslagen banaan als het om vuurwerk gaat. Hij gaat overal onder zitten en rent dan weer heel hard weg naar een ander tafeltje. Mijn cavia zit alleen maar te piepen.

hahaha
een vriendin van mij die geven hun hond altijd een bakje met advocaat

Die hond helemaal wasted :wave:

Gast, de kat van onze ex-buren (krakers) was pas écht high. Ze vrat de hele tijd aan hun wietplanten en ze keek serieus scheel. Heb me doodgelachen om dat beest :grinning_face_with_smiling_eyes:

dat is gewoon zielig voor dat beest. Zo’n kat weet niet wat 'ie meemaakt en het is heel slecht voor z’n gezondheid. Ik snap niet waarom mensen dat doen.

Zou er vast heel grappig uitzien though.

Ahahaha, ik zou mijn kat wel eens high willen zien xD Hij is alleen niet zo bang van vuurwerk, blijft rustig op z’n kussentje liggen slapen. M’n konijnen die zitten wel buiten, maar die geven wij geen pillen hoor. We doen wel een deken over het hok heen ofzo.

Wij geven onze hond niks haha.

Hahah mijn hond ook. Normaal is hij hyper actief en stoot hij alles om (beest van 60 kilo) En nu ligt hij in coma op de bank te slapen ivm pillen voor het vuurwerk.