Wie gebruikt nog MSN?

iedereen ging over naar facebook/whatsapp en niemand kwam gewoon meer online ;p
+ die lelijke updates en smilies werden me teveel
gebruik het dus niet meer

Helaas niet meer. Maar ik vind het eigenlijk wel fijner om achter mn laptop op msn te zitten, dan de hele tijd te moeten typen op whatsapp… maarja mijn vriendinnen zitten er ook niet meer op dus dan kan ik met niemand msnen haha. :’)

Tot voor kort ‘gebruikte’ ik het nog omdat het nu eenmaal gemakkelijk is dat je meldingen krijgt wanneer je een nieuwe e-mail ontvangt, maar ondertussen ben ik er helemaal van afgestapt … Sowieso is daar toch nooit meer iemand online, en communicatie loopt nu eenmaal even gemakkelijk op Facebook. Het is wat overbodig geworden.

Plus de meest recente versie suckt gewoon.

Als ik aan verslagen moet werken met iemand samen is het wel handiger dan mailen. Dan kun je daar ook nog documentjes over sturen. Dan gebruik ik het wel. Maar niet om nog gewoon te kletsen.

Ik niet meer, ik spreek iedereen in ‘het echt’, via Whatsapp of via Facebook(chat)

ik niet meer, maar dat komt omdat toen ik een keer mezelf inlogde, zag ik al mn contacten niet meer staan. ik had ze niet verwijderd & als ik ze toe wilde voegen stond er: deze contactpersonen staan al in je lijst, ookal zag ik ze nergens staan… probeer 't nog steeds op te lossen maar géén idee wat ik nog kan doen om ze terug te krijgen :pensive:

Nee nooit meer haha! Raar eigenlijk, vroeger zat ik er altijd op. Maarja, nu whatsapp & facebookchat

Het werd ook steeds gebruiksonvriendelijker vond ik

+1
Die vreselijke verplichte updates die alles erger maakten. Haat.

Zelf gebruik ik het nu ook al dik een jaar niet meer. Heb andere, minder vervelende manieren om in contact te blijven met iedereen.

Er was een keer een update nodig en daar had ik geen zin in:P
Sindsdien gebruik ik het niet meer.

Ik gebruik het niet. Al mijn vrienden en klasgenoten zie ik in het echt of spreek ik via Twitter, Facebook en Whatsapp. Er zit ook gewoon niemand meer op msn. Ik gebruik het denk ik al jaren niet.

ik gebruik het echt heel weinig tegenwoordig, ik chat veel eerder op facebook.

Ik gebruik het ook niet meer.

Het start bij mij automatisch op, maar de laatste keer dat ik met iemand heb gesproken zal al wel een paar maand geleden zijn. Dus ik gebruik het eigenlijk nooit meer.

Dus jullie gebruiken MSN niet meer door alle updates?

Gebruiken jullie dan alleen je telefoon voor communicatie (Twitter, Whatsapp en Facebook) Ik vind het wel makkelijk met MSN als je achter de laptop zit :slightly_smiling_face:

Eigenlijk niet meer haha, toch best raar omdat ik het sinds groep 8 gebruikte en nu ineens niet meer, ik zit veel meer op facebook :stuck_out_tongue:

Nee. Ik gebruikte het veel, tot ik ineens die nieuwe msn versie moest installeren die ongelooflijk vervelend was.

Ik gebruik het ook niet meer. Ik gebruik alleen nog Facebook (wat echt een super fijne vervanging is, omdat je ook gewoon bestanden en alles door kan sturen. Msn werd echt heel dood op een gegeven moment en dan moet je elke keer aanmelden, wat super lang duurt. Ik heb msn zelfs verwijderd een paar weken geleden, ik gebruikte het gewoon niet meer.

Ja, ik had toen echt niet kunnen denken dat ik ooit niet meer aan MSN zou doen haha. Er waren toen ook een keer geruchten dat het betaald zou worden ofzo, en toen vond ik dat super erg. Nu gebruik ik het nooit meer.