Wie gebruikt nog MSN?

Zijn er nog meiden hier die MSN gebruiken?

Zelf gebruik ik het nog omdat ik door de opleiding de hele dag achter de laptop zit en ik merk ook dat alleen maar ICT-ers nog op MSN zitten en dat de rest alleen gebruik maakt van Facebook, Twitter en Whatsapp.

Ik in ieder geval niet meer nee.

Ik gebruik het niet meer

Nee, ik gebruik MSN niet meer.

Ik wel, hoewel het voor 1 persoon is, en al mijn andere contactpersonen (bijna) nooit meer online komen :’)

Ik wel want ik woon in het buitenland en heb veel vriendinnen in NL (:

Ik eigenlijk niet :’) Al is dat wel jammer want via daar sprak ik een verwegvriendin het meeste.

Ik gebruik skype.

Ik heb het maar verwijdert, ontzettend vervelend programma. Iedere x die verplichte updates.

Al jaren en jaren niet meer dingen komen altijd verkeerd over daarom ben ik er maar gewoon mee gestopt

Ik gebruik t nog wel maar niet veel meer.

Tot een paar weken geleden wel, nu gebruik ik vooral Skype. Ik gebruik alleen nog maar msn voor een vriend uit Australië, die kan als hij bij zijn vader is niet op Skype komen.

Nooit meer! Best jammer eigenlijk dat niemand het meer gebruikt, dat gevoel dat je had als je uit school kwam om vervolgens snel achter de computer sprinten om te kijken of ‘‘hij’’ online was… De goeie oude tijd haha.

Ik heb het eigenlijk alleen aanstaan als ik de laptop gebruik. Dat doe ik alleen de laatste tijd nog veel. (ivm school)

Dus als ik aan school werk, staat het aan. Anders niet.

Ik heb het altijd open staan omdat ik dan zie wanneer ik een nieuwe email heb, dan komt er een klein balkje te staan rechtsonderin mijn scherm. Verder gebruik ik msn niet meer, maar ik wil het niet verwijderen vanwege die meldingen van nieuwe email.

Vroeger gebruikte ik op een schaal van 1 tot 10 een 10.
Nu misschien een 3.

Ik zit meer op skype, facebook en whatsapp. Máár ik ben er nog niet vanaf! Het communiceert namelijk prettig. c:

Ik gebruik het eigenlijk nooit meer. Ik heb het geloof ik niet eens meer op mijn computer of laptop staan…