Wat is je motivering om het wel/niet te gebruiken?
Ik gebruik het niet omdat ik er teveel verschillende verhalen over hoor.
Wat is je motivering om het wel/niet te gebruiken?
Ik gebruik het niet omdat ik er teveel verschillende verhalen over hoor.
Ik gebruik het niet …
Omdat je vagina zichzelf reinigt … daardoor heb je ‘afscheiding’
Nee niet nodig.
En het is best wel slecht voor je.
Ik gebruik het ook niet.
Ik dacht dat je het alleen moest gebruiken als je een infectie ofzo hebt?!
Ik weet niet eens wat dat precies is. :'D
Ik las ergens dat, dat vet slecht is.
je krijgt er volgensmij schimmel ofzo van?
Ja vagina reguleert zichzelf geloof ik, door het ‘klimaat’ in evenwicht te houden door middel van afscheiding. Als je een vaginale douche gebruikt, verstoor je dit ‘klimaat’ en kun je bijvoorbeeld een schimmelinfectie krijgen.
Dus daarom gebruik ik het niet.
Ja, soms vind ik me doos wel stinken dus ik denk erover na om het te gebruiken. Me doos is overigens niet ruikbaar voor een anderen. Een enkele keer kan toch geen kwaad? Ik ben wel bang dat ik er straks een gewoonte van ga maken.
Ik heb ook last van veel afscheiding, misschien dat dat ertegen zou kunnen werken…
Hoezo dat dan? Is dat, dat gedoe over je zuurtegraad?
Schimmel moet ik al helemaal niet hebben
Ik was het daaronder gewoon :")
ik gebruik het gewoon hoor. En heb er niks van gekregen.
Nee daar wordt het alleen maar erger van. Je moet alleen met water wassen. Dat is iig wat mijn huisarts zegt en de vrouw van de GGD ook.
Ben ik de enige die niet weet wat het is?
Nee, dat is heel slecht voor je vagina. Geurtjes worden er ook niet minder door en het verstoort het evenwicht helemaal.
Een vaginale douche is alleen noodzakelijk als je infectie hebt inderdaad. Was je goed daar van onder, met water en zeep die zo neutraal mogenlijk is. Je vagina reinigt inderdaad zichzelf en als je je daar te veel of te agressief wast gaat je zuurtegraad dalen en heb je inderdaad meer kans op infectie.