wie gaat volgend jaar aan Wageningen uni studeren?

Hey

Gaat er hier iemand volgend jaar naar de Wageningen uni?
Ikzelf ga voeding en gezondheid daar studeren :slightly_smiling_face: heb er al zin in :grinning:

xx

Haha ik zat gisteren naar hetzelfde te zoeken!
Maar ik ga niet volgend jaar, maar het jaar daarna (zit in 5 vwo) xD
Ga je trouwens in Wageningen wonen of reis je elke dag? :slightly_smiling_face:

Hee, ik wil ook voeding en gezondheid gaan doen (2e keus, alternatief voor geneeskunde).
Helaas zit ik pas in de 5e… :stuck_out_tongue:

Ik ga volgend jaar nog niet naar WU, maar waarschijnlijk over 2 jaar wel.
Ik wil dan Bodem, Water, Atmosfeer studeren. Voeding en Gezondheid lijkt me trouwens ook erg leuk. Ik ben vorige maand nog bij die studie wezen kijken (@ BSc voorlichtingsdag).

Ik kom uit Eindhoven en dat is toch al van mn huis uit zo’n 2 à 2,5 uur reizen. Dus ik ga wel op kamers daar en ik ben nu al hard bezig met zoeken :stuck_out_tongue:
Welke studie wil je daar dan doen?

Dat wou ik eerst ook doen, maar uiteindelijk vond ik geneeskunde toch niet zo bij me passen. :stuck_out_tongue:
Er zijn trouwens best wel wat mensen die voeding & gezondheid gaan studeren die geneeskunde als 1e keus hebben.

Ik wil moleculaire levenswetenschappen doen. Ik vind scheikunde echt heel erg leuk en wilde iets met medicijnen doen en toen vond ik dat. Ga daar ook op kamers, want ik woon zelf in Rotterdam en het is zo lang reizen niet normaal o.O Maar veel succes met een huisje zoeken! Schijnt heel moeilijk te zijn daar :open_mouth: