Wie gaat of is ooit meegeweest naar Vinea reizen?

Is er iemand die al een keertje mee is geweest met Vinea reizen, of dit jaar een reis met deze organisatie gaat maken? En kun je me hier meer over vertellen? Ik ga namelijk dit jaar en ben erg benieuwd naar reacties!

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Ben vorig jaar met vinea naar surfkamp geweest, was echt heel leuk!! Wat wil je allemaal weten?

Ah tof! Was je met mensen die je al kon? En hoe ging dat met nieuwe mensen ‘ontmoeten’ zeg maar?

Ik was met een vriendin, en heb daar nog 3 andere meisjes leren kennen, waarmee ik met 2 nu nog hele goed vriendinnen ben. Je leert daar heel snel nieuwe mensen kennen, elke avond deden wij met z’n alle een spel of chillen ofzo, erg gezellig! Maar naar wat voor kamp wil je?

Ik ben drie zomers mee geweest. Beviel me echt heel erg goed, zeker doen zou ik zeggen !

Ik ben ook drie zomers mee geweest, allemaal alleen! Ik kan het je zeker aanraden!

dat wil ik ook wel weten!!
ik ben ook van plan om dit jaar met vinea te gaan

Ik weet niet wat voor vakantie je wilt gaan doen? Ik zelf heb twee keer L’espira gedaan, de eerste keer was 3 jaar geleden. Beide vakantie’s ben ik alleen gegaan. In de bus raak je meteen in gesprek met andere jongeren die ook meegaan, dus dat is erg leuk. Bij mij was de eerste week activiteiten, waardoor je elkaar goed leert kennen en wel veel met elkaar móet optrekken. De tweede week was zon, zee, strand haha. Leiding is best streng, daarmee bedoel ik dat je op tijd op moet staan, op bepaalde tijden moet eten en dat je 's nachts met het stappen vaak bij elkaar moet blijven en op een bepaalde tijd naar huis gaat. Dit was trouwens niet vervelend maar gewoon goed geregeld!
Voor het alcohol gebruik krijg je bandjes, voor 15-jarigen is het niet toegestaan om te drinken haha!
ik vond het echt altijd supervakanties! Heb afgelopen zomer mijn vriend daar leren kennen en zijn altijd nog super gelukkig samen!

Als je meer vragen hebt, stel ze gerust hoor :slightly_smiling_face:

Ik ben vorige zomer geweest en ga deze zomer weer, maar volgens mij is er al een groter vinea topic dus misschien handiger om het daarin te posten.