Wie gaat er op vakantie naar duinrell?

Ik vroeg me af of er mensen hier waren die in de zomervakantie op vakantie naar duinrell gingen?
Ik ga dat namelijk ook, alleen ken daar dus niemand.
vandaar mn berichtje hier!
x

Ik ga er deze vakantie niet heen, ik was er vorige vakantie met een vriendin en haar moeder en broertje en nog een kennis!
Het was gezellig en lekker weer, we hebben daar ontzéttend veel mensen van onze leeftijd ontmoet en we trokken op met een heel jongens voetbal team en een stel duitsers (die ik nu zelfs op msn heb)
Elke dag heerlijk misselijk van die attracties, daar mag je onbeperkt in en ook het zwembad heb ik veel te vaak gezien, haha.
Het lijkt mij persoonlijk leuker als je een vriendin meeneemt omdat je dan eerder op mensen afstapt, tenzij je natuurlijk een uiterst sociaal-aangelegt-persoon bent.

x

Heeee, ja ik mag 1 vriendin meenemen :slightly_smiling_face:
Maar er zijn dus wel veel jongeren van mijn leefdtijd?
daar maakte ik me namelijk een beetje zorgen om :stuck_out_tongue:
x

hahah cool ik werk daar
dan ‘ken’ je tenminste iig iemand die daar werkt haha :wink:

trouwens, in de zomervakantie zijn er altijd veel Engelsen en Duitsers!

Echt? En ben je er ook in de zomervakantie? en waar werk je dan ergens? :stuck_out_tongue:
x

jaa :slightly_smiling_face: ik werk sowiso op zondag en in de zomervakantie de hele maand (elke dag dan) juli denk ik en misschien nog 2 maandjes in augustus. ik sta dan de attracties te bedienen :slightly_smiling_face:

het lijkt me echt verschrikkelijk om naar duinrell op vakantie te gaan.
ik ga er dus niet heen…

ik ben vroeger 2 keer geweest, toen ik 8 was. ik vond het altijd bestwel amazing. zeker als je met een vriendin bent :wink:. enjoy.

Mijn ouders zijn gescheiden dus ik ben al blij dat we uberhaupt op vakantie gaan

up

ik woon op 30 minuten fietsen van duinrell…
na 17 keer heb je het wel gezien… ik ging er vroeger ech heel vaak heen… :S

dat is wel lullig… maar waarom boek je niet gewoon een last minute naar londen of berlijn? je kan héél goedkoop op vakantie en in een youth hostel slapen enzo. Soms betaal je dan nog minder dan bij zo een pretpark :wink:

ik ben daar ook een keer geweest alleen was dat niet in de zomervakantie en was toen 10 jaar. we waren met de hele familie dus toen trokken we daar mee op en niet met andere mensen enz. maar het was iig wel heel leuk! =]

Wat doen mensen negatief over een vakantie naar duinrell, wij gingen heel vaak een weekje/weekendje gewoon op vakantie naar een pretpark. Ik vind duinrell altijd heel leuk ben er heel veel geweest ook toen ik 15 was er zijn wel meer oudere kinderen hoor niet alleen kindjes van 10 enzo.