Wie gaat er naar Bob Dylan?

Hee,
Wie gaan er allemaal naar Bob Dylan in de hmh op 10 of 11 april?
Ik ga de 11e, en ik heb er zo’n zin in. :guitar:
Ik heb wel gehoord dat hij op concerten minder goed is als op cd’s, maar dat maakt me niet zoveel uit. Het is sowieso al bijzonder om hem live te hebben gezien.
Dus, wie gaat ook?

Ik ben jaloers, ookal krijgt hij altijd verschrikkelijk veel negatieve reacties op zijn concerten. 'T is wel BOB DYLAN !

Ja, dat vond ik dus ook. Hij is wel een soort legende zeg maar. Het kostte ook best veel, 100 euro, maar ik heb het er wel voor over.
Wie gaat er nou nog meeeeer. Niemand? :open_mouth:

Ik dacht dat die al dood was xD
Maar m nee ik ga er niet heen.

ik ben heel erg jaloers
en ik ga niet want niemand wilde mee (’:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA
:bowing_man:

Nee, hij is niet echt dood nee XD
Ik ga met mn vader ^^ Bij mij wou ook niemand mee. Maar ik wou er persee heen. En toen wou mn vader wel mee.

Ja inderdaad,
Hij is zelf niet dood , maar ze zeggen dat zijn concerten wel vet dood zijn en dat hij met z’n rug naar het publiek staat etc. Maar evengoed Bob Dylan :].

wow wacht even. komt bob dylan naar nederland
!!!
welke zaal,
als er nog kaartjes te bemachtigen zijn ga ik er zeker heen!!!

Ik weet eigenlijk niet welke zaal. Ik heb mijn kaartjes van www.4alltickets.nl ofzo, maar mn vader heeft ze besteld, dus weet niet precies.
Ik was ook vet verrast toen ik het hoorde, ik dacht dat hij amper nog optreedde.

hmh

Maare, zn laatste album is wel echt crack.

dus eet niet zeker of ik er dan 100 pleuro aan wil uitgeven.
+de hmh is kut.

Ja, dat had ik ook wel. Maarja, ik bedoel, het is nog steeds bob dylan. En als het tegenvalt, nouja, pech gehad dan maar. Maar ik kan wel zeggen dat ik hem live heb gezien ^^

Gaat er verder niemand? Wat stom.

Eigenlijk ken ik hem niet :kissing:

komt hij naar nederland? =D

alle mensen uit mn omgeving vinden het ouwe-lullen-muziek ¬¬
maar ik vind het mooie muziek

Jaaa, hij komt, hij komt, die lieve goede dylan. Whut, ik ben vet melig, sorry.
Ja, ik ken welgeteld 1 persoon buiten mn vader persoonlijk die hem ook goed vind. Best apart, ik vind het ook echt mooie muziek. Maarja, ik vind de muzieksmaak van sommige van mn vriendinnen weer kut. Wat doe je er aan he =]

Hoe kan je hem nou weer niet kennen. Shame on you ^^

Sorry, ik deed quote ipv wijzig ^^

haha quote ipv wijzig
doe ik ook heel vaak ¬¬

Wie is dat/?

Ik dacht aan Bob Marley, en toen dacht ik; Die is toch allang dood? x’)