Wie gaan er naar Lowlands 2010?

Wie van jullie gaan er allemaal deze zomer naar Lowlands?
Ik dacht dat ik ook ging samen met een vriendin, maar die had opeens geen geld en toen was het uitverkocht… Dus nu zit ik met een cjp-gebonden kaartje en niemand om mee naar LL te gaan.
Eigenlijk wil ik nog wel heel graag gaan, echt kak.

Maargoed: wie gaan er wel? (:

Nee Groezrock :astonished:

(Je kan je kaartje altijd nog voor smerig veel geld verkopen! :tipping_hand_man: )

Groezrock is ook heel vet hoorde ik (pennywise en sum41 dacht ik?)
Maar ik kan m dus niet verkopen omdat ie aan mn CJP pas vastzit :frowning_face:

Groezrock is zoveel toffer(en goedkoper) dan LL.
Ik moet echt weer eens gaan, eerste en enige keer dat ik daar was, was in ehh 2007.

Haha ik wil ook héél graag naar Groezrock. (Ga sowieso wel naar LL, heb al kaartje).
Mja ik moet die vrijdag gewoon naar school en heb dan examentraining & bijna examens :/.
M’n vriend gaat wel en hij pest me de hele tijd, zooo gemeen XD. Mja, volgend jaar ga ik zeker.

ik ga ook :grin:

ik ga! één van mijn vriendinnen was ook te laat met kopen (anderhalf uur maar!) :no_good_woman: en die gaat 'm nu via marktplaats proberen te kopen of proberen te winnen… MAAR IK GA! :drooling_face:

IK! :grinning:

Ik ga misschien als vrijwilliger.

Ik ga naar Lowlands :slightly_smiling_face: Wat hebben jullie nog als wensen voor de line up? Ik hoop dat Kees van Hondt komt, hoewel dat voor zo’n 99% zeker is. Verder hoop ik dat Maximo Park komt, maar die waren er 2 jaar geleden ook al, dus ik denk het niet…

Als ze er 2 jaar geleden waren zegt het niet super veel hoor, Pendulum is er ook zo ongeveer om de 2 jaar.

inderdaad
pendulum heb ik 2 jaar geleden ook al gezien

ik vind het echt super tof dat the blood red shoes komen, en ok go. en ja verder maakt het me niet zoveel uit.

vanaf hoe oud zijn al die festival ben wel nieuwsgierig

ik moet daar werken :slightly_smiling_face: in de 24 uurs bar :grinning::smiley: dus ik volg ook een groot deel van loslwands. ik ben benieuwd :grinning:

hoe kom je aan dat baantje <3