wie er kijkt op facebook

Er is een jongen die ik al heel lang ken. De laaste jaren had ik hem niet meer gezien, maar pas was hij een paar keer bij ons thuis want hij bleek bevriend te zijn met mijn broer. We hebben toen een paar keer een beetje gepraat, maar niet enorm veel. Maar toch voel ik me op de een of andere manier me enorm aangetrokken tot hem.
Hij heeft dan ook facebook en ik kan het dan ook niet laten om nogal vaak op zijn profiel te kijken.
Maar nu komen er allemaal van die programmatjes op zodat je kan zien wie er op je profiel kijkt.
Ik ben echt in paniek, want ik wil gewoon echt niet dat hij ziet dat ik zovaak kijk.
Kun je het misschien uitzetten dat iemand kan zien dat je erop kijkt? En ik ben trouwens niet bevriend met hem, kan je het dan nog steeds zien?

Die programma’tjes zijn grotendeels spam. Ik zou me daar niet direct druk om maken.

Die programma’s die kloppen nooit. Tenminste, niet bij mij. Ik zou me d’r ook niet druk om maken.

Hoezo kloppen ze niet dan? bedankt in ieder geval voor jullie reacties! Ik besef trouwens dat het vrij kinderachtig over moet komen dat ik me hier druk om maak, haha. Maar op de één of andere manier voel ik me er toch kut over.

Nou, ik heb bijvoorbeeld dat ik dan bij mijn top 5 followers iemand heb staan die nooooit op mijn status reageert. Of dat ik iemands ‘stalker’ ben op wiens pagina ik echt noooooit kijk. Dus daarom.

Oh okee, dat stelt me inderdaad al een beetje gerust haha :slightly_smiling_face:.

precies, het is allemaal een beetje opgeblazen zooi.

Haha, ik heb precies hetzelfde probleem. :’)

Had ik ook bij iemand die ik leuk vind, helemaal hetzelfde! En ik zag al die berichtjes ik begon me
echt zoveel zorgen te maken :’) xd

Volgens mij zijn de mensen die het meest op hem reageren of liken gelijk zijn top followers. Dat had ik tenminste. Mijn bff was top, daarna wat mensen waarmee ik over en weer schreef en als laatst iemand die maar 1 keer geliked had. Dus voor zover ik weet moet je wel al ooit op zijn pagina geschreven hebben of op Like geklikt hebben. Als je gewoon naar de pagina kijkt is er niets aan de hand. Daarnaast zullen die dingen vast gewoon maar random zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dus je kan gewoon lekker blijven kijken :slightly_smiling_face:

@lalapokemon; Van de top followers wist ik inderdaad dat het ging om reageren of liken. Maar er zijn meer ‘‘apps’’. Ik citeer letterlijk: ‘‘Now you can easily checkout how many visits you get’’, en dan staat er bovennog dat je kan zien van welk persoon het bezoek is.
Maar ik hoop inderdaad dat het niet klopt en dat je anders alleen de bezoeken van ‘‘vrienden’’ kan zien.

Maak je geen zorgen, achter dat soort programma’tjes zit meestal een addertje. En wie zegt dat hij in dat soort programma’s geinteresseerd is? En stél dat het werkt, en hij ziet je bezoeken, en hij is misschien ook wel in jou geinteresseerd, is dat natuurlijk mooi meegenomen, toch? :grinning:

Hmm van die app heb ik nog niet gehoord.

yess!!! ik was namelijk ook zo gestrest, omdat ik een profiel van een jongen vaak bekeek, die ik leuk VOND. nu niet meer dus, en als hij het nu zag. dan zou het verwarrend zijn. gelukkig is het nep

Aah, ik had hetzelfde! En op een gegeven moment had diegene zijn prikbord op prive in gesteld, dus ik schrok echt (en ben eigenlijk nog steeds bang dat hij het gezien heeft). Maar dat kan dus echt niet? I(k ben geen vriend met hem. )

En waar kun je je followers zien? Ik kan dat niet vinden?