Wie doet nou zoiets?

Lieve meiden! :wink:

Mijn beste vriendin heeft al 2 jaar dezelfde vriend. Harstikke leuk samen en waar Lot is, is vaak ook haar vriend Tobias. We hebben ook een leuke vriendengroep waar oa ook de vriendjes van de meiden in zitten. Sinds een halfjaartje is Isis er ook bijgekomen. Lot is van het begin af aan al close met haar en daar hebben we ook vaak ruzie om gehad omdat ik niet zo goed met Isis op kon schieten. Gisteravond was ik home alone, en had ik de meiden en de vriendjes uitgenodigt bij mij thuis :bowing_man:. Ook Isis. We zaten tv te kijken en Isis en Tobias liepen naar buiten om te roken. Yas liep naar de wc en ook langs het raam van de bijkeuken naar de wc.

Stonden ze daar te zoenen. :flushed: Hij heeft me erbij gehaald en mij verteld. We hebben besloten om het niet gisteravond te vertellen omdat ze helemaal overstuur zal zijn. Maar wanneer dan? Yas wilt het ook niet vertellen maar als beste vriendin zijnde vind ik dat ik het echt moet vertellen. Hoe kunnen ze zoiets doen? Je zoent toch niet met een vriendin haar vriend dan ben je toch ziek. En ook van Tobias valt het me tegen. Hij is altijd zo trouw. Vertel me alsjeblieft hoe ik haar dit moet gaan vertellen.
Liefs en een dikke kus x danique :hugs:

Dwing hem om het haar te vertellen, geef hem een dag en doe het anders zelf.

Hij weet niet dat ik het weet maar dit is inderdaad wel een heel goed idee.

Blijkbaar is die dus niet zo trouw…
Ik zou het sowieso aan je vriendin vertellen zo snel mogelijk. Hoe, tja… er is niet echt een manier die niet hard overkomt. Dit gaat een grote shock zijn voor je vriendin, hoe je het ook brengt.

Bah, wat een slet die Isis.
Ik zou zo snel mogelijk je vriendin erover vertellen, of die Tobias een ultimatum geven om het zelf te vertellen.

Ikzelf zou niet willen dat het voor me achter gehouden werd. Let er wel op hoe je het vertelt, als je het zelf doet!

Ik zou hem zeggen dat ie een dag of twee zou hebben om het zelf te zeggen, dat je het daarna zelf verteld…

En idd, zoals 60597 zegt, ik zou t ook liever willen horen als mn vriendje vreemd zou gaan.

Ook al ben je haar beste vriendin dan nog vind ik dat Tobias er zelf eerlijk over moet zijn.
Zeg tegen hem dat je het weet van hem en Isis en stel hem de keuze om het haar te vertellen. Doet hij dat niet, dan is het jouw beurt om eerlijk te zijn tegen je vriendin.

Ik zou tegen Tobias zeggen dat je weet wat er die avond is gebeurt en dat je van hem verwacht dat hij het binnen 24 uur tegen Lot verteld, als hij dit niet doet dan kun jij het Lot vertellen.

Confronteer hem er mee! & als hij het zelf niet verteld, dan jij maar.