Wie doet mee aan de nieuwjaarsduik?

Ik heb gekeken en volgens mij was hier nog geen topic over. Als dit wel zo was, sorry voor het openen van een nieuw topic.

Maar mijn vraag je aan jullie: hebben jullie al wel eens meegedaan aan een nieuwjaarsduik? En dan bedoel ik gewoon overal, misschien wel in je eigen dorp + hoe was dat?
Of ben je van plan om mee te gaan doen dit jaar?

Ik ben van plan om mee te doen, maar ben bang dat ik niemand meekrijg. Zeg dit al een paar jaar, maar elke keer sta ik er alleen voor en tja: dat doe ik niet haha!

XX

Been there, done that, never again.

And why not? Was het zo erg?

Lijkt me wel tof voor een keertje, zit helaas niet echt een plek bij me in de buurt.

Nee dankje, ik ben een echte koukleum dus dit is niet weggelegd voor mij

Vorig jaar had ik het alleen voor die unox muts gedaan :")

Bij mij wel, dus het is alleen een kwesie van iemand meekrijgen. Woon niet dicht bij zee, anders vond ik het wel vet om met die grootste duik mee te doen!

Het duurde gewoon zooooo lang (warming up onzin enzo)
En het was belachelijk koud.
Dus na een uur staan wachten in die kou spring je het water in en dan ren je weer snel naar de auto en denk je bij je zelf WAAR WAS DIT IN GODSNAAM GOED VOOR!?
Buiten die leuke unox muts om.

ik niet veel te koud

Lijkt me echt tof maar ik heb daar de ballen niet voor… Misschien volgend jaar hihi

Ik ga dit jaar!
Ik zeg al jaren dat ik het wil! Puur om die unoxhandschoenen en dit jaar heb ik eindelijk iemand bereid gekregen om mee te gaan :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik ga bij Scheveningen!

En ik heb niemand die mee zou willen gaan.

Jaa dit wil ik ook! Maar krijg ook niemand mee :’) Watjes haha

Haha nee dankje :blush: Ik woon echt om de hoek van een strand, maar ik vind het echt veel te koud!

Niks voor mij, zie er het nut niet echt van in.

Ik wil! :’)

Oh zeker, vorig jaar was zo leuk haha, gillend de zee in hobbelen met z’n allen. :laughing:

Ik wil het echt een keer doen, maar ik zou niet weten waar en waarschijnlijk krijg ik toch niemand mee haha.

Ik wil maar ik weet niemand die mee wil en het is ver hiervandaan

Ja, oke kan me voor stellen. Keek net een filmpje van een duik bij ons in de buurt en daar moest je een half uur van te voren aanwezig zijn…

En ik krijg idd ook niemand mee en het is om 3 uur en dan moet ik naar mn oma en opa… Hmm volgend jaar misschien dan maar.