Wie doet mee, 30 dagen lang geen onzinnige topics aanmaken?

Omdat er nu voor álles een ‘wie doet er mee, 30 dagen lang niet/geen […]’ begint te komen.

http://kristavanvelzen.sp.nl/weblog/files/2007/09/all-thumbs-up.jpg

Ghehe. 1 was nog wel leuk maar nu doet iedereen het inderdaad en word het een beetje na gedaan.

hahahaha ik had eigenlijk haatreacties verwacht maar gelukkig denken er nog meer mensen zo over :stuck_out_tongue:
ik bedoel, helemaal super dat mensen zo’n ultimatum aan zichzelf stellen maar straks hebben we 10 verschillende 30 dagen-topics.

Ik doe mee :tipping_hand_man:

Haha alleen jammer dat je er niets mee opschiet als niet iedereen mee doet =P.
Kan er geen algemeen 30-dagen geen… topic worden gemaakt ofzo?
Waarbij je dan allemaal je eigen ‘uitdaging’ neerzet

Dus zoiets als:

Pietje zegt: Ik ga 30 dagen geen neuspeuteren

Jantje zegt: Ik doe mee maar dan moet ik meteen ook 30 dagen vasten.

Volgens mij zijn er ondertussen al tien x]
Ik maak sowieso bijna nooit topics aan, dus count me in!

Wie doet er trouwens mee?

30 dagen geen postzegels eten!
Wordt behoorlijk lastig maar we gaan ervoor

Yes we can !!

Hahahahahaha purepassion XD

ik doe mee iedereen zou hier een keer aan mee moeten doen, 30 dagen geen onzintopics posten… als iedereen dat volhoud komen er daarna ook minder onzintopics denkik…
en er moet gewoon een algemeen 30 dagen topic komen denkik anders staat het forum strax vol met die topics…

ik doe mee!

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1loPwC1iH5l43Azjw91_PfByHwdD058CIU7jWUTJwOhQfdB8&t=1&usg=__h2xHlDyEqGlUfECE85yRSBZrP-c=

Maar goed ik vind lang niet alleen die 30 dagen topics onder onzinnig vallen haha.
Dan moeten we het meteen goed aanpakken, ook geen dubbele topics meer. Dus gebruikt de zoekfunctie eerst. En ik hou ook niet van die dramatische " OMG IK HEB EEN PROBLEEM HELP ME" topics. Waarbij je tijdens het lezen denk “kind jij kent de definitie van probleem niet helemaal”. Maar goed dat is mijn mening =).

dit is zooo toeval!

Haha idd 2 dezelfde topics echt binnen 10 min haha

Dit gaat ook niet alleen over de 30-dagentopics. Want die zijn op zich niet onzinnig, maar het zijn er zo vééél.

En idd, van die topics bij Liefde&Boys met als titel ‘helpp ;(’ of ‘help me’ of ‘ik weet het echt niet meer’… daar klik ik al niet eens meer op.

Hahahaha ik had dat andere topic ECHT ECHT ECHT niet eens gezien XD

Maar goed de 30-dagen topics zijn dus zo hinderlijk dat 2 personen onafhankelijk van elkaar het zo erg vinden dat ze er een topic over maken. Zegt genoeg lijkt mij?

Precies :stuck_out_tongue:

Oh…oohh.
Feitelijk gezien valt dit dus ook onder onzinnige topics.

Dubbel!!!

Gebruikt de zoekfunctie!!!

Hihi =)

Ach, dit is onzin. Dat is iets soepeler. En ik zweer plechtig dat ik het niet had gezien hahahahaha