Wie doet het alleen met condoom ?

Hee ;p

Ik vroeg me eigelijk af,
Wie doet het alleen met condoom ? Dus geen pil?
Miss wat doelloos, mrja =p

xx

Ik doe het niet
maar ben wel aan de pil

Zonder condoom maar met pil

haha oke,
Dus jullie denken dat met alleen condoom niet veilig is?;p

xx

Een tijdje geleden nam ik de pil nog niet en had ik wel seks met mn vriend, dus alleen met condoom.
Nu neem ik wel de pil en hebben we seks zonder condoom.

same here.

pil en condoom, voel me daar veel veiliger bij.

same here.
maar toch wil graag zonder condoom beginnen (geldbesparing) maar dan zit ik toch zowiezo heel zenuwachtig te wachten tot ik mijn regels krijg omdat ik anders bang ben dat ik zwanger ben

Dan kun je beter niet besparen op condooms, het is niet dat ze onnodig zijn toch? :slightly_smiling_face: Beter je geld investeren in iets dat van belang is, dan het uitgeven aan dingen die je minder nodig hebt.

In het begin heb ik het wel vaker zonder gedaan, omdat die condooms gewoon niet prettig waren, maar ik werd er zo onzeker van. Dus uiteindelijk gebruiken we ze nu altijd, en nu gaat dat wel heel goed, we kwamen erachter dat die condooms eerst gewoon een maatje te klein waren. Dus mijn vroegere hekel aan condooms is helemaal voorbij :stuck_out_tongue:

probleem met mij is nog dat ik een rubber allergie heb xD en die andere condooms heb ik nooit geprobeerd en mijn toemalige vriend heb ik alleen condoomloze sex gehad. bij mijn vorige vriend deed ik het eerst alleen met condoom daarna met beide maar het bleef jeuken en pijn doen dus ben ik onderzocht en heb ik dit

Oke erg kansloos dit verhaal maar ik wou het even kwijt waarom en zo:P

ik wist niet dat zoveel mensen dat deden joh. ik zit me nog steeds elke maand druk te maken of ik zwanger ben xD…(terwijl ik echt nog nooit een pil vergeten ben) hebben meer mensen dat ook?

[i]Als ik ooit seks zou hebben, dan wel met de Pil en met een condoom…

Op een of andere rede durf ik niet zonder 1 van de 2.[/i]

hahaha het ligt eraan maar meestal met condoom & met pil. Die paar keren dat ik zonder condoom heb gedaan was ik steeds zoo bang dat ik zwanger was, ookal ja kon het eigelijk niet…