Wie doet HBO Journalistiek?

Hoi! Ik zit in 4TL en ik wil hierna nog naar havo, maar ik hou mijn sectorwerkstuk over Journalistiek omdat ik later journaliste wil worden. Nu moet daar ook een interview met iemand bij zitten, dus ik dacht dat het misschien wel leuk was als ik iemand interview die die opleiding volgt! Het kan helemaal anoniem als je dat wilt en het kan gewoon via mail. :]

Dus als je deze opleiding doet en je wilt graag meewerken mail dan even of reageer op dit topic? :stuck_out_tongue: Het zijn niet heel veel vragen hoor haha.

Alvast bedankt.

Sorry als die onder onzin-topics valt maar ik wist niet waar ik het anders moest vragen.

Ik doe HBO Journalistiek, maar ik zit pas zes weken op de opleiding, dus ik weet niet of je daar wat aan hebt? :slightly_smiling_face:

Hoi!

Ja daar heb ik zeker wat aan. :] Ik denk dat je op de meeste vragen wel een antwoord kan geven, ik heb alleen of 2 vragen die over de vakken gaan maarja daar kan ik altijd nog iets anders van maken. :stuck_out_tongue:

Ik mail je wel!

edit: Oke eerst even kijken hoe je een mail verstuurd haha.

oke, ik vind het prima :slightly_smiling_face: ik beantwoord je mailtje!

Ik heb een vraagje. Het heeft er verder niet heel erg veel mee te maken, maar vond het zonde om er een topic over te maken.
Wat is het verschil tussen HBO Journalistiek en gewoon Journalistiek studeren?

Wat bedoel je met ‘gewoon’ journalistiek studeren dan? Welk niveau? :stuck_out_tongue:

Als je nou nog iemand nodig hebt, kan ik je vragen ook wel even doorsturen naar een vriend van me, die is tweedejaars op de SvJ, in Utrecht.

ik zou later ook wel journalisitiek willen studeren. Ik zit nu op 4 vwo maar is er een groot verschil tussen hbo journalistiek en universiteit journalistiek ? (of bestaat dat niet ?!)

Ik geloof dat dat niet bestaat.

Ik heb al een interview, maar wel bedankt voor het aanbod! :slightly_smiling_face:

laat dat ‘gewoon’ maar weg :wink: dus watis het verschil tussen HBO Journalistiek of Journalistiek studeren op de Universiteit?