Wie doet er mee? Afvallen.

Jaja, ik weet dat er al een topic is maar ik vind hem een beetje vol worden daarom start ik mijn eigen topic.

Wie doet er mee met een paar kilotjes afvallen?
We geven hier elkaar tips hoe we het beste wat kilotjes kwijt kunnen op een gezonde manier etc.

• Deuren opgengooien, trap nemen ipv de lift. Kortom; beweeg!!
  • Doe iets actiever bij gym ookal vind je gooien met een bal oersaai.
  • Niet steeds vragen of je moeder je naar de stad wilt brengen, pak de fiets!
  • Ben je met je moeder fruit aan het kopen, ga voor aardbeien. Die bevatten maar 5 kcal en weinig/geen suiker.

etc.
xxx

Ja ik doe mee :grinning: het is nodig

Leeftijd: 15
Lengte: 1.70
Gewicht: 60
Streefgewicht:54

Goed :slightly_smiling_face:
Mijn lijstje;

Leeftijd; 13
Lengte; Humm… 1,60?
Gewicht; 47
Streefgewicht; 42

xxx

Meid :grinning: ? ben je serieus bezig

En jij dan :s

Uhm het is de bedoeling om gezond aftevallen, jullie wegen allebij te weinig:s

Ik weeg niet te wijnig hoor :slightly_smiling_face:
Ik heb gwn een dikke buik.

dan moet je ook buikoefeningen gaan doen, en eigenlijk weeg je wel te weinig… laat maar ik trek me terug ik ga wel bij een andere topic.

sorry…

Buikspieroefeningen helpen niet tegen vet. Cardio wel.

Niet?? Wat is cardio? Waarom helpt dat niet dan?
Hoe weet je dat?

sorry, heb veel vragen.

Ben je gek? Je weegt al veel te weinig, je moet niet nog meer afvallen! Zeker niet op jouw leeftijd.

oke, even een houvast dan maar!

leeftijd: 13
lengte: 1.65
gewicht: 56
streefgewicht: oke, een beetje reeel blijven: 53 54

ben 5 kilo aangekomen deze zomer :astonished:

en ik kan wel tegen mezelf zeggen dat ik ff wat gezonder moet gaan doen, maar nu heb ik een beetje houvast xd.

en meiden, moet je mijn gewicht zien! jullie wegen veel te weinig! En ja, ookal weeg je te weinig dan kan je een buikje hebben, maar dat verhelp je niet met minder eten of meer sporten. want dan ‘vermagerd’ je hele lichaam…

ze weegt niet te weinig volgensmy hoor of wel?

wacht, 3 kilo is teveel. 2 kilo eraf.

Ga naar google en bereken je BMI…, die van haar is zeker te weinig, die van jou is net op het randje denk ik.
ik heb wel een gezond gewicht, maar als je op mijn leeftijd 65 kilo weegt heb je ook een gezond gewicht xd.
Ik moet gewoon van het snoep afblijven dus daarom doe ik mee.

Buikspieroefeningen verstevigen de spieren, ze helpen niet tegen vet.
Cardio is dat je constant beweegt maar met matige intensiteit. Oefeningen moet je zelf maar googlen.

Okee thx,
Nee maar ik wil gwn van mn buikje af.
En bovendien is het ook goed voor je om wat meer te bewegen en wat gezonder/minder te eten. Ik snaai namelijk heel veel : P

xxx

Girlylovegirl Me2, :grinning::D:D

xx

dtfghj

beide meisjes waarvan jullie zeggen dat ze te weinig wegen, wegen helemaal niet te weinig, zitten precies mooi voor hun leeftijd wat betreft BMI. Maar toch is afvallen op hun leeftijd ongezond, tenzij ze echt te dik zijn, wat zij dus niet zijn.