Wie ben ik nou -- meisjes meisje of stoer!

Haaiii.

Ik heb een probleempje
Ik weet nou niet precies hoe ik ben! :S
Ik hou wel van make-up en nagellak enzoo en al die wat meisjes meisje dingen.
Maar ik heb ook weer nikes en van die truien…
Maar soms weet ik gewoon niet wat ik aan moet doen.
En het is toch raar om het te matchen.
bijv. nikes met skinny jeans trui erop (of in de zomer een t-shirt) en dan ook nog nagellak en make-up (mascara enzoo heb ik zowieso altijd op maa rik bedoel oogschaduw enzo.) en als een meisjes meisje gedragen!
WAt zouden jullie doen in mijn geval?
stoer of meisjes meisje.
Ik wil neit elke dag bijvoorbeeld stoer – mm – stoer – mm.
gewoon 1 diing.
Wat moet ik doen?
Als jij nou ook zoiets hebt. deel het hier!

kusjes Celine. (k.

Het maakt toch niet uit?

identiteitscrisis? XD
btw
je hoeft toch niet speciaal iemand te zijn

lol
vorige zomervakantie toen vond ik mezelf niet echt ‘meisjesmeisjesachtig’
en toen zei iemand tegen me
dat ik een meisjesmeisje was
en dat vond ik raar XD
niet dat jij hier iets aan hebt
maar up

Jaa das waar. maa rik vindt het zo ontzettend irritant dat ik niet echt weet hoe ik nou in elkaar zit :stuck_out_tongue: wat ik nou meer ben. haha.

sorry maar wat boeit dat eigenlijk :thinking:?

helemaal niks… :grin:

Ik heb dat ook, alleen ga ik de hele tijd tussen huppel en random.

maar goed, het ging over jou…
naja, het is niet echt een probleem, want je moet gewoon kijken wat je het leukste vindt en als je persé 1 stijl wil, dan moet je gewoon kijken wat het makkelijkst haalbaar is.
maar je bent nu eenmaal net als ons in de pubertijd en daarin moet je dat allemaal leren (wie je bent, wat nu je uiteindelijke kleding/muziek smaak is etc.)
misschien denk je over een jaar wel, he bah! stoere kleren, gadver, nagellak, IEUW
en wordt je wel emo

wie zal het zeggen?

Haha jaa das waar. :stuck_out_tongue:

doe gewoon aan wat je leuk vind
wees jezelf en maak je eigen stijl :slightly_smiling_face:

wie zegt dat je moet kiezen? Ik bedoel je voelt je toch lekker met make-up op en wat stoerdere kleding aan?

Ik bijvoorbeeld, mensen zien mij vaak als tutje (make-up,hakken,geïnteresseerd in mode/kleding) maar als ze met me praten merken ze al snel dat ik wel wat stoerder ben. Ik luister keiharde metal,punk,rock,hardcore,hardstyle van alles en nog wat.
Children of bodom <33! Maar het boeit me niet als mensen me in een hokje willen stoppen, ik ben geen emo whatever. Ik draag kleding die ik leuk vind, mooi vind. Als je dan op eens een meisjesmeisjes bent, so be it. Maar zolang ze me maar laten doen en laten wat ik wil, zonder dat ik er voor veroordeelt wordt.

Merk je vanzelf, waarschijnlijk hang je ertussenin?
Maar het boeit niemand echt denk ik…

Wat maakt het uit? Draag waar je je lekker in voelt.

Ik heb de ene dag een jurkje aan, en de andere dag gewoon een vest met sneakers.

eeuh dat heb ik ook.

ik heb de ene dag een jurkje aan met oorbellen en een riem en pumps of ballerina’s.
en de andere dag geewoon allstars met een sikinny jeans met allemaal gaten en dan zo’n los shirt erboven ofzo;p. met een soort nike jas. heel verschillend dus. is leuk toch?

wat maakt het uit… doe aan wat je zelf leuk vind… en waarin je zelf lekker voelt.

Zo zitten meerdere mensen in elkaar heur.

Dat maakt toch niet uit. Ik kleed me meisjesmeisje, maar ook grunge en ik gedraag me ABSOLUUT niet zoet. xd

Ten eerste, je kan ze toch gewoon beide zijn, of combineer het desnoods.

Ten tweede, wij hier op gs weten dus niet hoe je zegmaar echt in elkaar zit, dus ik zou je keuze niet baseren hier op

Ergens herken ik je wel! Ik vind het heerlijk om er ‘stoer’ bij te lopen, maar ook om lekker als een ‘huppel’ door het leven te gaan :angel: Achja ik denk maar zo draag lekker wat je zelf wilt. Al ga je het ene moment door het leven als een gothic en het andere moment als een rozehuppel.

eeuuhh misschien gewoon een stoer meisjes meisje:O