Wicked aanbieding?

Dag meiden,

Ik wil graag naar de musical Wicked, alleen ik snap de aanbieding niet helemaal.

Er staat dat het 4 halen 3 betalen is en dat je dan ongeveer tussen de ¤14-16 euro PER PERSOON betaalt…
Maar als ik die kaartjes wil aanklikken als ‘familieticket’, staat er ¤56,25… Dit is toch niet per persoon maar per 4?

Ik zelf vind het onduidelijk, dus misschien wilt iemand het hier even ophelderen :stuck_out_tongue:

Dit is de site: http://joop50.nl/win.htm

En nee dames, het is geen reclame… Maar een vraag over een reclame.

Dank jullie wel!

ik heb geen idee, maar als er aangegeven staat dat het kaartje 14/16 euro p.p is dan lijtk het me de totaalprijs. Btw let even op de rang waar je dan op zit want rang 2 en 1 zijn ongeveer tussen de 50 a 90 euro p.p. (afgezien van de extreem dure seats dan die boven de 100 zijn.)

Dat klopt. Dus vandaar vind ik het ook heel vreemd. Tenzij de verkoop natuurlijk tegenvalt, dan zou het wel een logische verklaring kunnen zijn.

Er zijn ook wel goedkopere plaatsen hoor! Alleen dan zit je dus achter een paal of helemaal achterin.
Ik denk dat het ook om die tickets gaat. De ‘goedkope’ tickets zeg maar.

Ik had laats ook zo’n aanbieding met wicked was 1+1 gratis ik denk pak ik 3e rang een beetje in het midden was ik nog 90 euro kwijt :stuck_out_tongue: met kosten erbij en alles (normaal dus het dubbele nu 40 per persoon) de prijzen vind ik soms echt te gek.
Ze doen soms juist alleen korting op de duurdere kaartjes! moet je goed opletten. Ze hebben bij miss saigon vorig jaar de 4e en 5e rang weg gehaald in de zaal zodat alles 1, 2, 3e rang was een half jaar eerder zat ik namelijk op 4e rang dichterbij dan toen op 2e rang :stuck_out_tongue:

Dat is VANAF 16,88 euro pp. Dan heb je de laatste rang, dus de slechtste plaatse. De prijzen die staan achter familieticket is ook de prijs pp.

Daarom vroeg ik het hier, ik snap er dus niets van. Het overgrote deel zegt dus; het is de prijs van de laatste rang?

Die aanbieding is denk ik gewoon 4 voor de prijs van 3. En de zitplaatsen zijn er al vanaf ¤17,- p.p. Maar dan zit je dus echt kak :’)

Vet stom, die aanbieding is vanaf maandag?
Ik heb zaterdag kaarten gekocht :’)
Maar ok, de aanbieding is dus waardeloos?