whyyyyyyyyy

Hellllo,
ik had een vraagje & heb advies nodig.
Het is nu al een halfjaar geleden dat me ex het heeft
uitgemaakt met mij, en als ik logisch nadenk wist
ik toen dat dat ook het beste was.
Maar we hebben nooit echt afstand gedaan, we spraken nog regelmatig af, soms opeens ruzie’s van 3 weken lang maar toch altijd kwam dat weer goed.
Ik wordt niet gelukkig van hem, ik ben niet verliefd, maar toch als ik een paar uur zonder hem ben heb ik hem alweer ‘‘nodig’’ ofzo…
Ik kan dat gevoel niet echt uitleggen, maar als ik bij hem ben geweest weet ik niet hoe snel ik weer weg wil zijn, en dan irriteer ik me zo erg aan hem en
ik kan hem niet zoenen omdat ik dat gewn misselijkmakend vind.
Maar een paar uur later mis ik hem weer en zien we elkaar die avond weer, en meteen is het misselijkmakende gevoel terug.
Hebben meer mensen dit? What can I do? ik wil hem niet meer ‘‘nodig’’ hebben…
(woooow long story, sorry!)

x

Ja dat klopt ook wel een beetje, alleen steeds als ik een jongen zegmaar leuk vind dan vind ik het vreselijk om te bedenken dat ik met hem iets serieus zou moeten opstarten en mis ik opeens altijd me ex weer.
En dan werk ik ook nog is samen met hem, wat het echt niet makkelijker maakt.

scared of lonely?

Ik denk dat je beter geen contact met hem kan zoeken. Zover dat mogelijk is dan aangezien je met hem werkt. Als je hem steeds blijft zien kom je er nooit overheen en blijf je in dit stadium hangen. Ja het is even vervelend om hem niet meer te zien en je zult hem ook wel even missen, maar dat gevoel gaat echt weg.