Why is this happening (verhaal)

Ik loop door de gang van Westside high. Ik probeer niet om me heen te kijken. Als ik voorzichtig opkijk, zie ik dat iedereen me aanstaart. Snel kijk ik weer naar mijn schoenen. Dan gaat de bel. Fijn, denk ik. We hebben engels. In de les teken ik in mijn schrift. Onze lerares, mevrouw Woods, loopt naar mijn tafel. “Waar denk jij dat je mee bezig bent?” hoor ik ineens. Verschrikt kijk ik op en zie dat mevrouw Woods streng naar kijkt. “Ehm, ik was in mijn schrift aan het tekenen"zeg ik. Iedereen in de klas begint te lachen. Mevrouw Woods kijkt nu niet meer zo aardig. ‘En waarom let je niet op?’ " Omdat ik engels een verscchikkelijk vak vind, en ik het niet nodig vind om op te letten.” Na een paar seconden besef ik wat ik gezegd heb. Mijn klasgenoten kijken me minachtend aan. Mevrouw Woods begint rood aan te lopen. “Eruit, ga jij je maar melden bij de directeur!” schreeuwt ze. Ik gooi mijn boeken in mijn tas en loop het lokaal uit. Als ik bij het kantoor van de directeur kom hoor ik een stem zeggen: "Wacht maar even, ik ben nu met iemand anders bezig.’ Ik ga op een stoel zitten en denk terug aan een paar maanden geleden, toen ik nog superpopulair was en iedereen me nog aardig vond.

Goed geschreven.

thnx!! Ik kan helaas niet verder want ik ben er een tijdje nie…

?

Je post een stukje, met erachter “verhaal”?
Dan denken mensen dat het ook een verhaal ís.
Je schrijft één stukje en dan zeg je dat je er een tijdje niet bent,
Terwijl je dezelfde dag dit topic nog aan maakt. Waarom maak je dan dit topic aan?
Dit is niet lullig bedoeld trouwens.

jmrr

heyyyyy mensen!!! ik ben fairy34. Alleen nu van een andere account. De reden dat ik niet kon schrijven was: De dag nadat ik dit verhaal schreef ging ik op vakantie. Ik start binnenkort een nieuw verhaal

Ik had alles: lief vriendje, mooie kleding, veel vriendinnen. Een van mijn vriendinnen gaf een feestje. We gingen ons bij haar opmaken. Toen ik bij haar huis aankwam zag ik dat al mijn vriendinnen er al waren. Ik belde aan en de broer van mijn vriendin, Jason, deed de deur open. ‘Ze is boven, loop maar door.’ Ik kon mijn vriendinnen al horen lachen. ’ Moet je horen, ik heb Cleo expres later laten komen. Zo kunnen we ons plan beter bespreken.’ Ik schrik. Dat is de stem van mijn BFF, Melody. Ik klop op de deur en loop naar binnen…

Ze keken me allemaal aan. ‘Ben je daar eindelijk?’ vroeg Melody. ‘Volgens mij weet jij heel goed waarom ik zo laat ben.’ zei ik kattig. Al mijn vriendinnen keken me weer aan. ‘Goed zand erover, laten we lol gaan maken!’ riep Melody. We maakten ons op, en na een halfuurtje ging de bel. ‘De eerste mensen komen al, Cleo wil jij de deur even open doen?’ Ik liep naar beneden en hoorde ze weer lachen. Als ik de deur open doe zie ik de twee beste vrienden van Jason staan. ‘Kom maar mee naar de woonkamer.’ zei ik.

kga er mee stoppen want niemand reageer. In plaats daarvan begin ik een nieuw verhaal.