Why am I so complicated?

Hi hallo.

De titel zegt het al. Waarom ben ik zo ingewikkeld. Of waarom maak ik dingen ingewikkeld?
Ik zit in de knoop met een jongen. We hebben elkaar ontmoet, omdat we bij elkaar nieuw in de klas kwamen, helaas is hij weggegaan omdat hij best buiten de groep viel. Uit nieuwsgierigheid heb ik hem gewoon geappt waarom enzovoorts en dat had hij ook uitgelegd. Daarna begonnen we een gezellig gesprek. Ik heb hem paar dagen later weer ge-appt en toen hebben we serieus de hele dag gepraat en toen liep ons gesprek dood. Na weer een paar dagen wachten appte ik weer en daarna heb ik niks meer vernomen, want ik kwam later achter dat ik echt heel iets stoms zei, waar je gewoon niet op kon antwoorden zegmaar.

Wat is dit? Hij leek me echt interessant en we hebben wel over serieuze dingen gepraat. Ik bedoel, als hij mij niet interessant zou vinden, zou hij toch niet lang met mij praten of iig echt heel kortaf wezen?

WHAT TO DO because he seems interesting to me

Wat is dat met random Engelse titels voor hele gewone problemen de laatste tijd :’)

Maar wat is nu precies je vraag? Waarom hij niet (terug)appt? Ik zou hem gewoon nog een keer appen en vragen of hij zin heeft om een keer bij te praten/ drankje te doen oid. De meeste mannen zijn niet zo whatsapperig. Wil niet zeggen dat ze het niet leuk vinden, maar mijn vriend vindt het bijvoorbeeld totaal niet belangrijk en appt mij ook nooit uit zichzelf. Probeer of je hem een keer ‘in het echt’ kan zien.

Ja waarom hij niet terugappt, na mijn stomme vraagstelling. Het probleem is, is dat ik hem niet ken. Ik ken hem eigenlijk omdat ik vroeg waarom hij uit de klas is gegaan, heb hem nooit gesproken voordat hij uit de klas was. Ben denk ik bang, dat hij het vreemd gaat vinden als ik opeens met hem iets wil doen, terwijl ik nooit een interactie met hem had. Aangezien mijn universiteit echt heel groot is, zie ik hem dus nooit meer I guess…

hahahahha

Niemand?