Whole30?

Heey iedereen,

Ik zou graag om weer beter te gaan eten Whole30 gaan doen. Nu vroeg ik me af, zijn er meiden hier die dit al eens hebben gedaan? Zo ja, hoe beviel het? Wat waren de resultaten? Ben je ook echt door gegaan met beter eten daarna en zijn de resultaten daadwerkelijk gebleven?

Voor de rest zou ik suggesties best fijn vinden, je mag tijdens Whole30 geen granen eten en dat doe ik best veel, brood, pasta, etc. Heeft iemand tips voor graan-vrije lunches en ontbijten en ook vervangers voor pasta enzo?

Alvast bedankt!

P.S. Als dit verkeerd zeg, meld het alsjeblieft, dan doe ik het op de plek waar het hoort.

Niemand? :thinking:

Geen granen eten lijkt me niet zo’n slimme optie. Dikke kans dat je dat niet voor altijd volhoudt en dan komt het verloren gewicht er toch wel weer aan…
Minder granen/gluten eten is prima. Ik eet zelf ook geen brood of pasta maar dan wel bijvoorbeeld zilvervliesrijst en rijstwafels. Maar je moet het niet zijn als een tijdelijk iets, als je gezond wil leren eten moet je gewoon je leefstijl omgooien en geen dieet volgen.