Who know's why iedere pasruimte zo'n *#$/ verlichting heeft?!?!

Al sinds jaar en dag een brandende vraag:

Waarom heeft werkelijk IEDERE pas ruimte zo’n walgelijke rot verlichting ?!?!
Ten eerste: Geen enkel kledingstuk staat mij met dat verrotte hoofd door die lampen
Ten tweede: Doen ze het voor de echtheid van de kleur, dan hoeven ze het ook niet meer te doen want die TL balken of wat het moge zijn geven 9 van de 10 keer nog een onrealistisch beeld van de kleur ook
Ten derde: Krijg ik hoofdpijn van die felle ondingen wat resulteert in een zo snel mogelijk vertrekken zonder aankoop

Kortom: zou ik graag aan het licht krijgen waarom zulk een verlichting zo populair is bij kleding winkels!

Jullie enige ideeën?

HAHAHA je hebt helemaal gelijk. Hier heb ik dus ook al jaren last van! Vind sommige paskamers wel heel fijn, vooral als de lichten een beetje gedimd zijn. Je bent dan toch ook veel sneller geneigd iets te kopen? Waarom is het dan voor veel winkels moeilijk een beetje meer moeite te steken in mensvriendelijke pashokjes?

Met die TL-lichten ben ik echt een heks omg zo lelijk. De wallen en pukkels lijken 10x vergroot te worden haha

Ik ben het met je eens! Waarschijnlijk zal TL verlichting standaard bij het gebouw opgeleverd worden en is dat het goedkoopst…

Heb ooit 1x vriendelijke paskamers meegemaakt, mooi gedimd licht en chique gordijnen enzo :slightly_smiling_face: was bij een lingeriezaak. Veel beter.

Ben het zo met je eens. Dat TL-licht en dan weer eens een maat die niet klopt; complex x 7783472378479823.

Ik denk dat het is omdat dat het goedkoopste is. Ik zelf vind het ook super irritant.

Zó waar. Ik word iedere keer weer chagrijnig door dat kutlicht daar :")

H&M heeft dat ook erg vind ik, als ik dan in de spiegel kijk zie ik een walgelijk gedrocht vol pukkels. :hammer:

Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet.

IKR !?? Waarom geen zacht subtiel roodachtig licht waarin je NIET alles wat lelijk is aan jezelf kunt zien?

Wauw, ik dacht dat ik de enige was die dit vond :’) zó herkenbaar dit. Vooral bij de New Yorker en de H&M is het erg, vind ik.

Bij ons hadden ze ook altijd van die lelijke verlichting op de middelbare school. Wat een hel was dat als je al door de regen had gefietst, en de schade even snel wilde bekijken :’) halleluja dat ik daar vanaf ben.

Ik ben volgens mij de enige die dat niet vindt haha. Ik vind het licht altijd wel fijn, ik lijk altijd bruiner ofzo en leuker ja ik weet niet ik vind die spiegels wel fijn haha.

Because life’s a bitch.

Herkenbaar dit!

Jaaa pfoe. Alle slechte dingen worden benadrukt!