Whjav-meeting deel 2, komt dat zien, we bijten niet (:

Hi daar!

Zoals jullie misschien weten is er in januari al een Wat Heb Je Aan Vandaag-meeting geweest met: Michelle, Anouk, Kelsey, Denise, Christie, Merel, Roshelle, Valerie en Jan (dat ben ik ^^).

Nu leek het ons leuk om een tweede meeting te doen met natuurlijk ook nieuwe meiden erbij!
Als iedereen die graag mee wil dan eventjes hier reageert, dan moet het natuurlijk wel lukken!
Vorige keer heeft onze geweldige Merel via afspreken.nl geregeld dat we tot een perfecte datum zijn gekomen, dus als het zover is kunnen we dat natuurlijk ook weer doen :sunglasses:

Verder is het misschien handig dat iedereen eventjes zegt in welke plaats het voor haar het handigst is, dan kunnen we daar ook nog eens iets leuks voor bedenken! :ok_woman: (vorige keer was het in Amsterdam!)

Nou ik heb wel weer genoeg onzin gebrabbeld, eigenlijk is gewoon de vraag:

Kom jij ook naar de tweede whjav-meeting? :rainbow_flag:

Edit: We noemen het heel leuk een whjav-meeting, maar iedereen is natuurlijk welkom ^^ Wij doen niet aan discriminatie haha (:

&Ook niet denken dat we niet op je zitten te wachten omdat je niet dagelijks post (ik beken ik heb al een eeuw niet gepost geloof ik o.O"), hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

:heart:

Ik wil wel komen en dan beloof ik meer te posten in het whjav topic (: Als jullie het goed vinden natuurlijk haha. Ik woon in Noord-Holland ^^

Als het rond Rotterdam is, dan kom ik. :grinning:

Leiden! haha.

waarom een Whjav-meeting en geen girlscene-meeting?

I’m in! Again, haha.

Denk dat het te breed is, er zitten duizenden meiden op het forum.

Ik wil heel graag mee als ik dan kan :grinning: ik probeer het te regelen!

maar wel als het heel goed weer is he :grinning: :grinning:

maar als je nooit in het Whjav topic post, mag je dus niet komen ? :stuck_out_tongue:

Het lijkt me super leuk, maar ik kijk vooral heel veel en post bijna nooit dus ik denk niet dat mensen op mij zitten te wachten haha. Maar alvast veel plezier, ook met de voorbereidingen!

Lijkt mij eigenlijk ook wel leuk :slightly_smiling_face:

NEE! Haha tuurlijk wel, de vorige keer was het meer zo dat alle meiden die vaak posten een beetje een clubje vormde, en we daarmee ook gingen meeten. Dan ken je elkaar beter, en heb je ook een gezicht erbij etcetc.

Ik weet niet wanneer jullie het ongeveer willen doen, maar rond mei ofzo komt er meestal toch wel weer een treinkaartjesactie?

deze keer kom ik echt, want nu heb ik een baann 8D
tenzij het in maastricht is ofzo ;p

Mij lijkt het ook heel leuk! Rotterdam/Leiden/Den-Haag komt voor mij het beste uit!

nou t lijkt me zo leuk, maar ik kan/mag denk ik toch niet.
ik kijk wel waar het is :’’)
Utrecht is t beste voor mij, of gewoon Amersfoort natuurlijk :grinning:

[b]parsprototo schreef op 21 March 2011 @ 22:15:[/b] Het lijkt me super leuk, maar ik kijk vooral heel veel en post bijna nooit dus ik denk niet dat mensen op mij zitten te wachten haha. Maar alvast veel plezier, ook met de voorbereidingen!